• Lilla bebisen Natalie

Hjälp med gulligt smeknamn till pojkvännen fort.... =)

Jag ska skicka sms till pojkvännen och vill skriva ett gulligt smeknamn, inte älskling, det är för vanligt, och inte prinsen, det får gärna vara nåt lite tönt gulligt =) tips``Kyss

• Svar på tråden Hjälp med gulligt smeknamn till pojkvännen fort.... =)
  • alvasmams

kallar min lufsen fast oftast vid namn iaf då han aldrig lyssnar får man hojta lite extra då är namnet bäst

• BrideOf Rocky

Storkuken?

Skriv nåt han blir glad för istället

Annars är väl som folk redan skrivit Nalle Puh, Lala, princess osv bra?

Fy vad jag är ond idag...

• hanna  f

finns väl inga killar som gillar att man kallar dem gulliga saker eller?? har aldrig träffat ngn iaf...men om du nu måste så prova hjärtat..rätt och slätt...

• tjubanna
    BrideOf Rocky skrev 2007-04-05 17:20:15 följande:
    Storkuken?Skriv nåt han blir glad för iställetAnnars är väl som folk redan skrivit Nalle Puh, Lala, princess osv bra?Fy vad jag är ond idag... www.splodgy.org/bloggolga
    Eller "Lillkuken", det låter ju gulligare! Fast han kanske inte blir så glad då
    Just ´cause you ain´t paranoid, don´t mean they ain´t out to get you
  • Jontes mamma

Kallar inte min sambo för nåt annat än hans förnamn. Han kallar mig älskling, till och med bland folk och jag tycker det är väldigt enerverande. Jag har ju faktiskt ett namn.

• Twentyfourhours

vi brukar säga Baby till varandra eller gubben/gumman.. skrutten har hänt också..

• tjubanna
    Jontes mamma skrev 2007-04-05 20:38:10 följande:
    Kallar inte min sambo för nåt annat än hans förnamn. Han kallar mig älskling, till och med bland folk och jag tycker det är väldigt enerverande. Jag har ju faktiskt ett namn.
    Jag håller med!!
    Just ´cause you ain´t paranoid, don´t mean they ain´t out to get you
  • WhiteTrash

Hur gick det, fick han något smeknamn?

Svar på tråden Hjälp med gulligt smeknamn till pojkvännen fort.... =)