LCroft skrev 2007-06-16 09:53:44 följande:
Många som känt sig ledsna och ignorerade när de gjort något inlägg tyvärr! Vet med mig själv att jag är lite dålig på att kommentera alla gånger. Ibland skriver man mer och ibland sitter man bara och läser. Alla har underbara hem och man blir så inspirerad fast man inget säger. Sen finns det gånger när åtminstone jag helt enkelt glömmer bort att kommentera, speciellt om det är mycket att läsa. Tråkigt när någon blir ledsen för det är ju inte meningen. Alla är lika mycket värda och jag hoppas att alla vet om hur mycket inspiration de tillför så många människor, även om kommentarerna ibland uteblir.
Precis så känner jag också. När jag kommer hem från jobb på eftermiddagen och lagat mat, fått undan tvätten, kollat läxor och sen äntligen sätter mig här kan det ha skrivits hur många inlägg som helst sedan dagen innan. Kanske inte så mycket i "vår" tråd, men just i vita tråden skrivs det nått så makalöst. När man läst en 10-15 sidor så har man glömt vad det var man ville kommentera.
Själv skriver jag här om jag gjort nytt inlägg i bloggen, och sen blir jag superlycklig när någon kommenterat inne på bloggen. Ni behöver absolut inte kommentera här!
Säger som Nublu - det har blivit en blogghysteri. Efter att vi upptäckt Spets och snor-bloggen så startades det hur många bloggar som helst. Och det är ju superkul för man får så mycket inspiration. Men man kan inte hinna kommentera hos alla, för då skulle resten av ens liv bli lidande.
Och så vill jag bara tillägga att jag tycker det är väldigt trist att Stina avreggat sig. Saknar dig gumman!