• SPECIELL

belysningsträd ,kvistar på vägg????

Hej är på jakt efter en vägg kvist grenar mm med belysning i ngn som vet vad jag menar?? Var hittar jag dom?? Tack på förhand

• Svar på tråden belysningsträd ,kvistar på vägg????
  • Juniphé

Haha... är det ett liknande detta du är på jakt efetr?

Vi har i veckan köpt detta hus och lampan på fondväggen är ett hemmabygge av säljaren och det ingår i köpet har jag för mig Du får kanske köpa den av oss i juni om intresse finnes

• SPECIELL

Juniphé/ Det var ju det jag ville ha grenar eller kvistar men en hel djungel hahahahaha Vill ha ngt lättare på väggen lite mindre men tack för titten.

• SPECIELL

Klart jag gillar det men det var gigantiskt vill jag påstå. Hoppas att det lyser fint i mörkret säkert jättefint??

• Juniphé

Faktiskt så lyser det jäkligt grannt på kvällen (iaf på visningen)... men, nåja... vet inte om jag vill ha kvar det ändå... inte riktigt vår stil

Fast, den är rätt cool... blir nog omplacering av den iaf

• Springsteen

Villige här i stan hade en kvist skitsnygg enligt mig... fanns i svart el vitt 99:- kanske värt att titta på?? jag ska ha en i vår nya lgh

• Tineling

Juniphe ni kanske skulle kunna måla väggen i chokladbrunt färg för det är inne med chokladfärg med guld inslag det kanske blir snyggt då

• Stumpan2

puffar.. vill veta samma sak som ts!

• jurinda

på ellos finns det under lampor, små lampor på kvistar. Kan det vara nåt?

• Stumpan2

jurinda: ja, den var jättefin! hade iofs tänkt mig en man kan fästa på väggen, men de där kvistarna kan mycket väl fungera åxå. tack!

• javalady

Såg ett (mindre) träd (jämför med Juniphés så var det pyttelitet ) i någon metall på en marknad i Skåne för ett par år sedan med belysning. Ångrar sååå än idag att jag inte slog till och köpte det för det var jättefint.

Det närmsta jag hittar idag är ett sk smyckesträd som går att hnga på väggen, dock utan belysning... www.russinet.se/klader.asp&t=0

• Stumpan2

mebba: du har inte lust att länka? hittar inte på julas hemsida...:(

• For ever

Jotex hade kvist med belysning om det är såna du menar

• SPECIELL

For ever/
    Å äntligen fann jag det jag letar efter trädet var jättefint tack så mkt för hjälpen kram INA

Svar på tråden belysningsträd ,kvistar på vägg????