• Moonis

Vilken paraplysulky?

Har precis sålt min Quinny zapp när det blir bestämt att åka till Ölands djurpark i sommar. Eftersom vi ska stanna där några nätter behövs det lite packning vilket gör att vi inte kan ha med vanliga vagnen. Så nu måste vi köpa en ny paraplysulky att ha med men vet inte riktigt vilken jag vill ha.

Den får inte överstiga 8 kg helst och ska bli liten ihopfäld. Vill nog även ha med varukorg denna gången så zappen hade kanske gått bort ändå.

Testade Chicco 0.5 igår som jag gillade skarpt. Smidig att köra även med barnet i och snygg färg. Men sen är jag en sucker för lite annorluda vagnar och har spanat lite på britaxen men har ingen aning om hur den är att köra men ser smidig och liten ut.

Så, vilken hade ni valt? Kom även med andra förslag också

Länkar:
    http://www.g-knapp.se/ (färgen Hawaii)
    http://www.twoleftfeet.co.uk/acatalog/Britax_Verve.html

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken paraplysulky?
  • Salmiak73

En AKTA GRACO...De har hur många som helst att välja mellan. De flesta har dessutom varukorg och fullt liggläge. En perfekt "Gåistanvagn"
    Vi har en i modell "Vivo"
    LÄNK:www.akta.se/

• Moonis
    Salmiak73 skrev 2007-04-07 11:05:22 följande:
    En AKTA GRACO...De har hur många som helst att välja mellan. De flesta har dessutom varukorg och fullt liggläge. En perfekt "Gåistanvagn"Vi har en i modell "Vivo"LÄNK:www.akta.se/
    Tack Ska kolla upp dom oxå. Banyproffsen borde väll sälja dom eller? Så man kan prova med barnet i
  • MonicaH

britax hade jag köpt....

• smulan 75

jag har en Hauck shoppingvagn med (Mickey mouse) lätt att styra,smidig o super enkel att fälla ihop köpt den på mamarazzi tror jag det var

• zika

Köpte en Cresent STreet förra veckan och är supernöjd hittills. Fullt liggläge och blir jätteliten ihopfälld. Handtagen går att förlänga. Bra för min man är 195cm

• Moonis
    smulan 75 skrev 2007-04-07 19:32:56 följande:
    jag har en Hauck shoppingvagn med (Mickey mouse) lätt att styra,smidig o super enkel att fälla ihop köpt den på mamarazzi tror jag det var
    Spanade lite på deras sida innan Verkar helt okej fast hur är varukorgen? Man ser inte den riktigt nämligen
  • Moonis
    zika skrev 2007-04-07 19:41:07 följande:
    Köpte en Cresent STreet förra veckan och är supernöjd hittills. Fullt liggläge och blir jätteliten ihopfälld. Handtagen går att förlänga. Bra för min man är 195cm
    Dom verkar jätte bra men kanske i dyraste laget tyvärrFundersam
Svar på tråden Vilken paraplysulky?