• Anonym (osnabb)

Killen kommer för fort

När jag o min kille har sex så är han redo att komma direkt, det handlar om 10 juck sen måste han stanna och "vila". Självklart är det ett problem som vi båda vill råda bot på. Kan nån komma med förslag till hur han kan hålla på längre?
    Det har liksom blivit värre med tiden och tycker båda det är trist.

• Svar på tråden Killen kommer för fort
  • Anonym (samma här)

Vi har samma problem, vill gärna oxå ha tips på vad vi kan gör.

• Coursell

Kanske kan prova att använda kondom annars det finns ju olika slags "bedövningssprejer" att köpa i "intimbutiker" som tar ner känseln. Finns även speciella kondomer för ändamålet.

• Anonym (been there)

testa att dra en runk eller avsugning en stund innan ni har sex = )

lycka till

• Daidi

Men visst kan han träna på att hålla sig?
    Det har jag hört, vet inte om det stämmer dock, men att de runkar och drar ut så länge som möjligt på tiden innan utlösningen?

Ja, eller xylocain salva kanske

• Coursell

Det är inte bara tjejer som skall träna knipmusklerna. När killar gör det så minskar de inte bara risken för inkontinens i framtiden utan får också lättare att hålla tillbaka utlösningen.
    Kan ju vara värt att prova.

• Zhara

Vi har köpt en fördröjnings spray, tror den hette Wild horse. Grymt bra, den ska sprayas på en relativt bra stund innan själva samlaget.

• Anonym (osnabb)

Warrior hourse? testat den men det blev ingen skillnad. Tyckte även att jag kände av en viss "kyla" från sprayen. Kondomer är ju trist att använda. Låta honom komma innan sexet tar ju bort lite av hans lust och det är ju trist men det är nog det som gäller.
    Kom gärna med fler förslag, tips!

• Anonym

vi hann väl ca 3-4 juck i dag innan han kom..men haft vilopause i sängkamaren en vecka och barnen for till pappa i dag.

• Anonym (osnabb)

"vi hann väl ca 3-4 juck i dag innan han kom..men haft vilopause i sängkamaren en vecka och barnen for till pappa i dag."

Det låter inget vidare... Man tröttnar

• Daidi
    Anonym skrev 2007-04-09 00:03:56 följande:
    vi hann väl ca 3-4 juck i dag innan han kom..men haft vilopause i sängkamaren en vecka och barnen for till pappa i dag.
    Aj aj, men då har han väl sparat sig, nu när ni är barnlediga kan ni ju köra på oftare kanske.
  • Anonym

Vi är också i samma situation - efter att ha testat xylocain och andra krämer (som gjort att även jag blivit "bedövad") använder vi för tillfället kondom - fungerar ganska ok (slipper iallafall bli kladdiga...)
    Sen borde vi kanske ha sex oftare för att mannen skulle få chans att öva upp sig, men tyvärr så är man ju inte så sugen när man vet att man inte får så mycket som man vill... jättesynd!!!
    Tar gärna emot tips - ska följa tråden!

• Anonym (kille)

Jag hade det problemet med min förra tjej. Hon gjorde dessutom en grej av det och var inte intresserad av att försöka lösa det, utan gnällde snarare. Detta gjorde det hela bara värre. Det var nog en psykologisk sak för mig, ju sämre sexuellt självförtroende jag hade desto värre blev det. Efter att vi separerade läste jag om den sk. pc-muskeln. Den man använder då man 'slutar kissa'. Om man tränar den tillräckligt kan man komma utan att spruta så att säga, och då bara köra vidare. Efter att jag lyckats med detta kom självförtroendet tillbaka och nu finns inte problemet alls längre, nästan tvärt om. Så.. sök på google om pc-muskeln, 'male multiple orgasm' etc. Det går som sagt at fixa om man vill lägga ner lite arbete.

Svar på tråden Killen kommer för fort