• Melindrha

Vecka 30

Så då var jag inne i vecka 30. 29+2 för att vara exakt. Nån som vill följas åt dom sista veckorna som är kvar?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-27 20:47:02:
    Ska väl lägga till här nu att tiden går så vecka 33 nu :)

• Svar på tråden Vecka 30
  • Me2

v30 imorgon. Känns helt overkligt att det bara är 10v kvar. Nästan lite stressande, även fast man haar väntat så....

• Widmarkarna

vecka 30 för mig på onsdag :D spännande! vi åker upp till mina hemtrakter Haparanda nästa vecka och har en låååååååååång biltur framför oss! får se hur många toabesök det lär bli :P.
    Har ni fått eran vagn ännu?

~*~ BF 25:e Juni 2007 ~*~
  • Melindrha

japp vagnen har jag haft sen vecka 20 typ. så den har stått här hemma o väntat ett tag nu.
    så e ni klara med allt som ska inhandlas till bebis nu?

• Jäntan75

En till här i vecka 30....29+2. Har precis slutat att jobba så nu får vi väl se hur man ska få dagarna att gå.

• Melindrha

Jäntan75: Ja du det är ett evigt problem tycker jag... Idag tex har inte haft nåt att göra så känns som tiden går supersakta o likadant lär det väl bli i morgon... :S

• Jäntan75

Jo det e´ju så...när man jobbade så gick ju tiden ganska fort iallafall men nu ska man bara gå och vänta ut...

• Melindrha

Mmm väntan blir ju en evighet när man inte gör nåt särskilt. Tur att fl finns:)

• love child

hej
    här är en till som precis kommit in i v30 (29+1)vill ha bäbis nuuuu...vill inte vänta mera

hur har ni gjort med säng och dyligt? står allt klart och bara väntar?
    det känns som att man har all tid i världen men sen går en vecka så himla fort

har ju hela dagar för mig själv efter som jag har blivit sjukskriven för proppar i lungorna måste bara ta det lungt ett tag nu.

ha en fortsatt trevlig påsk!
    maja

• Widmarkarna

Jag riktigt längtar tilsl jagfår ledigt :/ inte ens säkert att FK beviljar min Hp, jag har ett krävande jobb, mycket tunga lyft och stå och gå, skiftarbete.. men här i Helsingborg verkar de inte bry sig. Men jag ska kämpa. Har väl handlat kläder (kanske lite för mycket) vagnen är beställd och ska dyka upp vilken dag som helst, men sen behövs ju skötbord och lite annat smått och gott :).

~*~ BF 25:e Juni 2007 ~*~
  • Melindrha

har köpt sängen men den är inte ihopsatt en. e så att jag ska flytta typ samtidigt som bebisen borde komma så blir att sätta ihop spjälsängen hos mamma o pappa först. eftersom det är där jag kommer bo tills jag komit i ordning i nya lägenheten. men dröjer nog inte så jätte länge innan dom vill att vi ska sätta ihop. det e ju så att en vecka går jätte fort..

Svar på tråden Vecka 30