• Black Lady

Visa mej ert kök!

Vårt kök därhemma står näst på tur att få sig en helrenovering.
    Jag vill ha det modernt men med mysig känsla av ett gammalt lantkök, gärna bjälkar i taket osv.

Så kom igen, ge mej lite inspiration och visa mej era kök!

All good things come to those who wait
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-12 09:10:04:
    Kom gärna med tips och ideer,tex vilken bänkskiva är att föredra, trä, laminat eller sten.

Lämna gärna en kommentar om ni ritade upp ert kök själva eller om de hjälpte er där ni köpte det.

Är det något som ni ångrar som ni skulle ha gjort annorlunda?
  • Svar på tråden Visa mej ert kök!
  • Mamma Mio

Kika in under försäljning samt renovering

• Black Lady

Tack för alla bilderGlad, blir ännu mer sugen på att komma igång med vårtSkrattande

jockesfru; är lite nyfiken på var ni fått tag på så fina vitrinluckor.

Jag har varit lite inne på stenskiva till bänken men det är ju så otroligt snyggt med trä också.
    Är det kanske någon som kan komma med för och nackdelar med trä, har barn som står vid diskbänken och leker ibland så man vill ju att det ska tåla lite väta.

• missteddy
    Black Lady skrev 2007-04-09 22:15:11 följande:
    Tack för alla bilder, blir ännu mer sugen på att komma igång med vårtjockesfru; är lite nyfiken på var ni fått tag på så fina vitrinluckor.Jag har varit lite inne på stenskiva till bänken men det är ju så otroligt snyggt med trä också. Är det kanske någon som kan komma med för och nackdelar med trä, har barn som står vid diskbänken och leker ibland så man vill ju att det ska tåla lite väta. All good things come to those who wait
    de ser ut som de som min kompis har och de köpte sina på ikea
  • Vem där

Hej, kikar in hos alla er som visar era fina kök. Jag står i startgroparna för att fixa lite här hemma och är tacksam för lite inspiration. Ni har ju så fint så jag blir alldeles matt.

• RonTin

Har ett par bilder inne på mitt galleri, varsågod att kika!Glad

• em84

Åhh herregud vilka underbara kök ni har! Sitter bara och gapar!!!!
    Men jag måste bara fråga? Hur har ni råd? Jag skulle så gärna vilja fixa vårt kök, men det känns som det kostar för mycket.
    Vad har ni gett ungefär? Inte en aning vad det kostar ju....

• em84

Mala1: Så som du har gjort skulle jag vilja göra. Sätta bänkarna under fönstret sådär! Snyggt. Men då får man väl byta ut hela fönstret?

• Black Lady

Alla har så fina kök, det är så att andan går ur en....

Har ni bestämt själva hur era kök ska se ut eller har ni fått hjälp att rita upp förslag?
    Vi har inte kommit på ännu hur vi vill ha så vi funderar på att ta hjälp där vi beställer köket.
    Och det finns så många leverantörer att välja på så bara det....

mimmamum; har du köpt din lampa ovanför köksbordet eller har du gjort den själv?

Mala 1; har ni köpt flera sortersfärger på kaklet och pusslat i hop själva eller har ni köpt en sort som skiftar i sig själv?

Svar på tråden Visa mej ert kök!