• Rix

Bröllop med mexikanskt tema, hjälp!

Har äntligen bestämt mig 1/12 blir det bröllop med mexikanskt tema och jag behöver hjälp.
    Mat, dryck, musik, dukning, klänning, ja allt vill jag ha tips och ideér om.
    Vill ha det färgglatt men funderar på att ha juteväv som duk på buffébordet då maten är så färgglad i sig och kanske mer färg där vi ska sitta och äta. Vad kan man dekorera med, chilifrukter????

• Svar på tråden Bröllop med mexikanskt tema, hjälp!
  • MissKate

Du kan dekorera med kaktusar, minipiñatas, sand i fina strimmor..

Ha tacogratänger, tortillas, majsbröd, bönsallader, guacamole.
     Du kan kolla på www.santamaria.se, där får du massa fina tips och idéer.

• Rix

Tack! på deras hemsida fanns hur mycket recept som helst på både drinkar och mat.

MER!!!!!

• Rix

MissKate: Du har legat i, jag har suttit och sökt på internet men inte hittat så mycket själv.

Mer tips är välkommet, vi kommer fram till semestern samla på oss tips och ideér och sedan bestämma oss hur och vad vi ska ha.

• Rix

Ja det ska bli kanonkul med ett lite annorlunda bröllop. Det kryper i mig att få sätta igång. Gubben ska bestämma ringar sedan har jag fått fria tyglar. Har arrangerat fester innan med gott resultat så jag hoppas det blir så även denna gång.

• Rix

Snälla var kan man hitta en klänning med flamenco/salsa stil, nån som vet. Gärna internet eller mellan borås och Jönköping.

Svar på tråden Bröllop med mexikanskt tema, hjälp!