• Annika 1983

Vilket föredrar du: lösgodis eller färdigpackat godis i påse etc?

jag gillar mest lösgodis så kan man plocka på sig vad man vill. Kanske inte speciellt fräscht med lösgodis men men..

* Kram *
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilket föredrar du: lösgodis eller färdigpackat godis i påse etc?
  • soome

föredrar lösgodis ,men äter det bara när jag är graqvid =)

• Avelyn

Lösviktsgodis men köper det inte under värsta vinterkräksäsongen

• cicci85

Jag föredrar en chokladkaka, annasr plockar jag bara choklad...

• Rosana

Ibland kan jag få riktiga "lösgodis-ryck", speciellt innan mensen. Föredrar dock förpackat godis,tycker det är äckligt när det ligger öppet.

• snillis

Lösgodis
    Fast vi undvikar alltid nedre raden av godis där de små barnen når för där ligger det en massa godis som barn har sugit på och sedan lagt tillbaks

• flipperkulan

Om jag ska ha godis blir det lösvikt då det inte finns så mycket godis jag tycker om.. :D

• Jannamia

Alltid lösgodis! Behöver variation.

Ingen är så rik att den har råd att förlora en vän.
  • triss i tjejjer

Både och Glad

(¯`°?.¸ ♥ Tindra Evelina 03.09.09 ♥ Leia Emilia 06.02.16 ♥ Nova Elvira 06.02.16 ♥ ¸.?°´¯)
  • LAMadde

.. det forsta jag gor nar jag kommer hem till sverige ar att springa till affaren och plockar en STOR pase los-godis..!
    Massa saltlakrits ska de va hihi

• Themis

Lösgodis=gör mig fet

Förpackat godis=någon form av kontroll

För mig, i alla fall.

• SystraMi

Hm... olika, är jag sugen på surt eller om det finns specialnougador blir det lösgodis, annars brukar jag köpa chokladbitar

• Linda1976

Lösgodis, i form av handgjorda chokladpraliner, bakom glasdisk. Vanligt lösgodis är ju bara socker och förtjockningmedel. Urk.

Min smak är mycket enkel, jag nöjer mig enbart med det bästa.
Svar på tråden Vilket föredrar du: lösgodis eller färdigpackat godis i påse etc?