Hej! Är ganska ny just när de gäller "svårt att få barn"
Nej nej,lesbiska får hjälp via landstinget numera,det är ju ändrat!
Vänd er till det landsting ni tillhör...
Nej nej,lesbiska får hjälp via landstinget numera,det är ju ändrat!
Vänd er till det landsting ni tillhör...
Försökte kika in på TS sida för att se var du befann dig men kom inte in...
Linsis: jag menade det så ochså fast jag kanske uttryckte mig fel
Fast insemination är u inget dåligt...
Ganska solklart att det inte går att få två av samma köns gener...
Fast det är ju omöjligt att hon får ett barn med både hennes och dina gener,det måste till spermier om hon inte vet det... OBS: SKOJ!
Och hemligt..får du inte vara med?
Fast då borde ju ju få veta hur hon tänker göra...om du nu ska få vara med
Ok fast hon måste få in att det inte blir båda era gener...
Antingen eller...
Fast barnet får inte dina gener genom att du är gravid...det blir hennes och den som lämnar spermier som barnet får generna ifrån.
Dumma dig föresten,jag är portad från din sida
Att jag tjatar om gener är bara för att vi går igenom ÄD säkert...jag och min man *S*
Aha då funkar det ju med insemination....enkelt eftersom det finns hjälp i vrat landsting om man vill vänta!
Nej nej,det blir äggdonation...man har en donator som lämnar ägg och som befruktas med min mans simmare och så blir det förhoppningsvis fina embryon som man senåterför till mig...
Klart du ska fråga,annars får man inte veta något ju... så fråga på bara!
Ja så är det,jag är biologisk mamma men det är hennes och min mans gener,dock tänker man inte på det då man är i år sits,det lovar jag...det är inte gener som är det viktigaste,jag har tex vänner som jag tycker mer om än vissa släktingar och släkten har ju mina gener men inte vännerna...
Den kvinna som hjälper oss fram i kön startar sin behandling vilken vecka som helst och då börjar dom söka efter en passande donator som liknar mg så gott det går så innan sommaren blir det nog ett försök till hoppas vi...
Har gjort 8 försök innan men 6 med egna ägg och bara 2 med donerade