Inlägg från: Matias mamma |Visa alla inlägg
  • Matias mamma

fråga till alla pappor

Min sambo tycker att det är nervöst att vara på sjukhus och tycker att de är jätte jobbig..........när vi fick våran son så var han så förväntansfull tills den dag vi skulle åka in..då sa han "jag är inte redo än, kan vi inte vänta lite". Men när vi kom till bb så var han självklart nervös och orolig.men efteråt så säger han att han inte skulle vilja missat det för allt i världen.........vi hade även min svärmor med som stöd för honom eftersom han tycker att det är så jobbigt att se det som händer!!

Med min dotter som inte mådde så bra i magen så ville han inte ens vara där och vi hade även denna hång hans mor med.han ville hellre stå på samma sida om mig somhenne för han trodde att det skulle hända något med mig.han höll på att svimma men han klarade det bra!! så han rekommenderar din kille att vara med även om det är tufft.....för du behöver hans stöd......skulle det vara oki för dig så kanske ni kan ha nån med er för att han ska ha nån att vända sit till för stöd. Du kommer ju att ha honom som stöd, men man är inte så mycket stöd till honom när man väl sitter med smärtan!!

Hoppas att det löser sig.....Lramar!

Svar på tråden fråga till alla pappor