Biverkningar av Synarela?
Jag är på sprejdag 6 och har mensvärk och ömma bröst. Sprejar med Synarela 2 ggr/dag.
Jag är på sprejdag 6 och har mensvärk och ömma bröst. Sprejar med Synarela 2 ggr/dag.
Jag andvände Synarela och fick dessa symtom som du har pluss extrem huvudvärk...
Ok, då e de nog lugnt... hoppas jag slipper huvudvärken!
Ja hoppas oxå att du får slippa huvudvärken....
Ja, det verkar som synarela ger en del biverkningar.Själv harjag kännt mej väldigt deppig,disträ och också haft ömmande bröst. Men ngt bättre idag. Är det någon som vet om biverkningarna kan minska efter att man hållit på med sprayet ett tag?
Jag hade också ömmande bröst i början sen kom humöret och nu har jag helt plötsligt fått "fett hår". Jag är inne på den fjärde veckan......!!! Hoppas för guds skull att det är något som försvinner fort...
// Anna
För mig blev det inte bättre förrän jag började med sprutorna, då mådde jag mycket bättre. Så det är lite positivt med sprutorna i allafall. Nu kör jag igång med sprutorna i morgon igen.
Mina symtom på ömma bröst och mensvärk försvann när mensen kom. Har hört att man kan få extra mycket PMS av sprejen
anna7629: sprejar du så länge? Men då ska du börja spruta snart eller?
Linmin: Jag vet inte om de minskar... Jag har haft ont i huvet nu i flera dar, är på sprejdag 14 och ska börja spruta imorgon. Hoppas de försvinner då iaf. Jag sov dåligt 2 nätter oxå men inatt sov jag bättre. Det är nog olika.
jam: jag började spruta förra veckan så nu sprayar jag endast en näsborre morgon och kväll.
// Anna
Nöpp, nu kom det flottiga håret... !!!?????
// Anna
Hej Jam.
Jag fick också ömma bröst, mensvärk, huvudvärk, hot flashes- blev jättevarm och röd i ansiktet, trött och äcklig smak i munnen.
Tröttheten var värst.
Blev mycket bättre när jag började med sprutorna.
Tack Fismamman Det känns som att jag redan mår bättre bara för att jag vet att jag börjar spruta imorgon
Åh spännande. Jag mådde bra under spruttiden. Sista dagarna var magen lite tung och spännd.
Håller tummarna!!
Synarelan gav mig våldsam huvudvärk, humörsvängningar, svettningar, flottigt hår, finnar, utslag i/runt näsan och så blev jag trött...BLÄÄÄÄ! Mådde betydligt bättre när jag fick halvera dosen och börja med sprutorna!
Hej. Jag har tagit synarel sen mitten på januari och det är tänkt att jag ska fortsätta med samma dos till juni..
Jag har haft det jätte jobbigt med synarel, trött, svettas som en gris, yrsel, finnar, humörsvägningar och sover dåligt på nätterna..
Var till läkaren i dag på efter kontroll, de såg bättre ut nu med mina endometrios.. Och jag mår ju betydligt bättre nu men de kommmer ju och går.
Jag fick synarel ist, för synarela. kram Linda
jag sprayade med synarela i fem månader p g a endometrios blev det så långt innan första IVF försöket.
Hade också huvudvärk, deppig, ofantligt trött, ingen sexlust och humörsvängningar som heter duga (är dock fortfarnde gift så så farliga var väl inte humörsvängningarna )