• jamis

Biverkningar av Synarela?

Jag är på sprejdag 6 och har mensvärk och ömma bröst. Sprejar med Synarela 2 ggr/dag. 

Kan man få sånna biverkningar av sprejen? Har ni andra fått det?
    Lika ofta som föräldrar tänker på sina barn, lika ofta tänker ofrivilligt barnlösa på sina obarn
  • Svar på tråden Biverkningar av Synarela?
  • jamis

Ok, då e de nog lugnt... hoppas jag slipper huvudvärken!

Lika ofta som föräldrar tänker på sina barn, lika ofta tänker ofrivilligt barnlösa på sina obarn
  • jamis

Mina symtom på ömma bröst och mensvärk försvann när mensen kom. Har hört att man kan få extra mycket PMS av sprejen

anna7629: sprejar du så länge? Men då ska du börja spruta snart eller?

Linmin: Jag vet inte om de minskar... Jag har haft ont i huvet nu i flera dar, är på sprejdag 14 och ska börja spruta imorgon. Hoppas de försvinner då iaf. Jag sov dåligt 2 nätter oxå men inatt sov jag bättre. Det är nog olika.

• jamis
    anna7629: Har du börjat må bättre sen du började spruta?
  • jamis
    anna7629: va konstigt
  • jamis

Tack Fismamman Det känns som att jag redan mår bättre bara för att jag vet att jag börjar spruta imorgon

Svar på tråden Biverkningar av Synarela?