vilket arbete skulle ni rekommendera till mig som är oerfaren och ska få välja en praktikplats?
ska få en praktikplats då jag haft svårt för att finna arbete. Jag får välja själv, men vet inte vad som skulle vara bra. Vill arbeta deltid då jag har en liten son drömtiden skulle vara runt 8-15, har tänkt på butiksjobb, men vad är trevligast klädesaffär, mataffär, skoaffär, smycke affär, mataffär? eller vore dagis kanske något? eller måste alla som arbetar på dagis ha utbildning? jag är ju väldigt bra med barn och har en liten själv. eller något arbete som försäkringskassan, skattemyndigheten osv? något på kommunen? har inte så många ideer men det känns som att om jag nu får denna chans så vill jag välja rätt direkt, för det är ju viktigt att ma nmår bra i sitt arbete. butiksjobb är ju svåra pga att man ofta börjar sent, och då skulle sonen få vara på dagis alldeles för länge. tar tacksamt emot ALLA råd och erfarenheter, vad skulle ni välja och varför? vilka erfarenheter har ni haft av dessa jobb? är det någon skillnad på vad man tjänar på dessa arbeten?