HJÄP! rosslig i bröstet
HJÄLP!Min son fick en förkylning(det var iaf vad dom sa att det var på bvc)när han var ca 2.1/2 mån. Den satt i, i flera veckor trots ränesans å Nezeril, efter ett par veckor blev han även väldigt rosslig i bröstet! jag gick varje vecka till bvc, och dom sa hela tiden att det bara var en förkylning som höll i sig. Tillslut tog vi endå med honom till barnakuten och han fick inhalera olika "mediciner", vi fick då ventolin som vi skulle ge högst 4 ggr dagligen..efter 2-3 veckor sa dom på bvc att vi skulle sluta då han blivit mycket bättre. Efter 1-2 veckor kom rosslet tillbaka lika starkt som förut, man kan både höra det och känna det jättetydligt när han andas! han låter som en gammal människa som har rökt i 70 år typ.. jag gick till bvc igen och doms kcikade mig då till en barnläkare, han förstod inte vad det var å sa att jag skulle testa att ge honom ventolin igen i 2 veckor och sedan komma tillbaka.. ÄR DET NÅGON SOM VET VAD DET KAN VARA, ELLER SOM VARIT MED OM UNGEFÄR DET SAMMA?!Jag ska tillbaka på fredag och är orolig att dom inte ska kunna säga vade det är nu heller! äR så orolig =(...