Blir kvinnor kåta av nakna män?
Nakna kvinnor kan ju få män att bli kåta bara av själva synen i sig.. Väcker en naken man samma reaktion hos kvinnorna?? Nyfiken..
Nakna kvinnor kan ju få män att bli kåta bara av själva synen i sig.. Väcker en naken man samma reaktion hos kvinnorna?? Nyfiken..
Ja kanske om det är en riktig dröm-man. Han som har allt o ser ut som en gud. ;)
Vem vet...Han kanske finns....
Jag har nog aldrig sett honom.
Men en man med kläder på sig tycker jag däremot kan varaextremt sexig. :)
Ha det bra
ja irl isåfall om de e en läckerbit:)
Rent estetiskt så tycker inte jag att en naken man är så tändande... Dock så tycker jag att min sambo är supersexig naken
Det beror väl från person till person men om en okänd kille (oavsett hur kan ser ut) börjar strutta runt naken skulle jag antingen börjar asgarva eller tänka idiot sätt på dig lite kläder människa , skulle tänka så även om det är en tjej för delen också , men det är en annan femma.
Med andra ord , nej för min del .
nej, tycker att det manliga könsorganet är osexigt. det kvinnliga också för den delen.
men om det var en naken läckerbit med rumpan (ohårig) åt mitt håll så kanske det skulle pirra till. =)
fast allra helst små boxer. =)
Alexandra;
Mmm..Jag kan förstå att en naken man inte är speciellt sexig rent estetiskt. Har nog aldrig sett mig själv naken o tänkt, fan va sexigt det ser ut när snoppen dinglar så gulligt. Ni kvinnor har en klar fördel eller så är vi män helt enkelt mer primitiva?
nej jag tycker inte det..
jag tycker kvinnokroppar är mer tändande o vackrare än manskropapar.. fast jag är heterosexuell.
En manskropp KAN vara lite tändande men då ska den verkligen vara snygg.. En kvinna har fin kropp oavsett om hon har lite bullig mage, bristningar, små bröst, hängbröst, är allmänt otränad, hårig eller vad det nu kan vara.. En manskropp måste verkligen vara tränad, lagom hårig och assnygg för att vara ögongodis.. Iaf för mig!
Jag blir inte kåt bara av att se en naken man.
hmm nää sexigare med en snygg kropp i ett par boxer då..eller med bar överkropp å ett par brallor till .....