Blir kvinnor kåta av nakna män?
Nakna kvinnor kan ju få män att bli kåta bara av själva synen i sig.. Väcker en naken man samma reaktion hos kvinnorna?? Nyfiken..
Nakna kvinnor kan ju få män att bli kåta bara av själva synen i sig.. Väcker en naken man samma reaktion hos kvinnorna?? Nyfiken..
nja, men sexig kropp i vita boxers, då är det svårt att hålla händerna borta (kan ju bero på att min pojkvän har sån kropp jag älskar också, rutor och dden där snygga kanten vid höfterna, mums)
nä blir jag inte. ser gärna att han har ett par snygga kalsonger på sig. men blir nog inte tänd av det direkt. Krävs lite mer för mig.
Jupp faktiskt av att se min man naken. Låter vääldans kliché och sockerpluttigtsött men det är sant.
Jag tycker att den manliga kroppen inte är sexig alls. Kvinnokroppen är vacker att se på. De mjuka formerna är härliga att skåda.
Jag är inte lesbisk och har aldrig blivit kär i en kvinna bara män. Men jag tycker att kvinnan är vackrast!
Jag tycker att en naken mans kropp kan vara upphetsande.
Är ju inte fel om han är lite vältränad och ser bra ut. Däremot gör hår inte så mycket, eller en liten mage.
Det jag tror att det hänger på är om han har den där glimten i ögat som säger "jag vill ha dej, naken NU!" Då kan han vara vansinnigt attraktiv!
När den nakne mannen är min sambo så ja. Men jag blir tänd av att se honom i nästan vadsomhelst Endast att s
Överlag tänder jag inte på kroppar, okända människor.. Jag måste känna en attraktion och attraktion handlar för mig om så mycket mer än utseende.
När det gäller erotiska bilder så visst tänder jag på nakna män, men helst nakna med könet dold. Jag vill inte se allt på en gång...
Inte i bemärkelsen utvikningskillar i alla fall och fläker de upp sig helt blir det ganska ointressant. Det är mycket läckrare med män som har glimten i ögat, självdistans, humor och som intresserar sig för människor runt omkring. Sen är det givetvis trevligt när killar tar hand om sig själva. Tycker det är ganska oattraktivt när män "plufsar till sig" för mycket och bara ligger framför teven och jäser.
jag tänder inte på nakna män på bilder och i verkligheten,
mmen träffar jag personen i verkligheten då han har kläder på sig och lär känna honom och jag tycker han är snygg och han är trevlig, då kan jag tända på honom om jag är singel, är jag sambo är det en annan sak.
Ja, man tänder på hela personen inte en naken kropp.
Nej!