• Dist

Liva skänk från Jysk

Någon som köpt Liva skänk med överdel från Jysk? Jag är sugen på den men är lite osäker på hur kvalitén är. Någon som vet?

Här finns bild:
    jysk.netset.se/&famid=0&manid=0&oid=etailer-product&catgr=0&cat2id=0&_locale=1&viewMode=3&prodid=756

• Svar på tråden Liva skänk från Jysk
  • Dist

Vill gärna veta om någon har köpt andra möbler i Liva-serien också, och om hur kvalitén varit på dem?

• Butterscotch

Jysk är väl inte direkt kända för kvaliteten på sina grejer, sådär i allmänhet? Men det är klart, allt kan ju inte vara skräp, då skulle väl folk sluta handla där helt och hållet.

• Saris2

Vi har Liva-bordet och där är absolut inget fel på det!! Helnöjd!!

• pr32

Vi har kombiskänken, ÄLSKAR den!! Bild finns i mitt galleri i mappen "projektrummet". Vill gärna ha mer ur Liva-serien, men tyvärr är den rätt dyr tycker jag...

• morgontrötta Hilda

Den serien ser ju exakt ut som det skåpet vi har köpt på Svenska Hem.. Minns inte just nu vad den serien heter, men har en bild på vitrinskåpet i mitt galleri.

• Dist

Tack för era svar!

pr32 - Kombiskänken är kanonsnygg! Den är inte dålig i ytskiktet på något sätt? Har ni oljat nånting?
    Jag har tittat runt lite på olika skänkar och vitrinskåp och även om Liva kostar så är den betydligt billigare än det man kan köpa på andra möbelaffärer.

morgontrötta Hilda - Ert skåp är likt Liva-serien ja :) Snyggt!

• pr32
    Dist skrev 2007-04-11 14:47:20 följande:
    Tack för era svar!pr32 - Kombiskänken är kanonsnygg! Den är inte dålig i ytskiktet på något sätt? Har ni oljat nånting?Jag har tittat runt lite på olika skänkar och vitrinskåp och även om Liva kostar så är den betydligt billigare än det man kan köpa på andra möbelaffärer.morgontrötta Hilda - Ert skåp är likt Liva-serien ja :) Snyggt!
    Vi har inte oljat den nåt, vi köpte den i höstas och den är hur fin och bra som helst. Är nog mitt bästa möbelinköp någonsin. Den va dessutom på rea då jag köpte den så den kostade bara 2500:-.
  • Litheo

Vi har den och jag bar lika orolig som dig!

MEN, den är skitsnygg o verkligen stabil, inte alls som de andra Jysk möblerna! Vi köpte den på rean för 1400:- i Gävle 

• Dist

pr32 - Härligt att göra sånna klipp!

Litheo - Det var riktigt billigt! Just nu har de skänken för 2000:- men överdelen kostar ju den också :( Skönt att höra att den är stabil och bra. Kanske ska slå till då när vi flyttar till vårt nya hus! Tråkigt bara att det är så länge kvar!

Svar på tråden Liva skänk från Jysk