• Fidelis ad urnam

Vart kan jag hitta en snygg brödlåda, vit, att ha....

... uppe på kylskåpet?
    Kolla bilderna under köksrenovering så ser ni hur det ser ut vid kylen, uppe på den vill jag nu ha en brödlåda, vit.

Vart kan man köpa en sådan?

I may not agree with you, but I will fight to the death for your right to say it
  • Svar på tråden Vart kan jag hitta en snygg brödlåda, vit, att ha....
  • Fidelis ad urnam

Jag vill nog inte ha en i trä.
    Vill nog ha en brödlåda i något metallmaterial och helst utan massa lull lull på

Jag har sett brödlådor i vitt som det står "Bread" på, men vet inte var man hittar dem.
    I may not agree with you, but I will fight to the death for your right to say it
  • Kajee
    Fidelis ad urnam skrev 2007-04-11 14:39:36 följande:
    Jag vill nog inte ha en i trä.Vill nog ha en brödlåda i något metallmaterial och helst utan massa lull lull på  Jag har sett brödlådor i vitt som det står "Bread" på, men vet inte var man hittar dem.
    Precis en sån jag har. Vit med blå text. kolla brukasidan. www.familjeliv.se/Forum-5-87/m19407920.html?http://www.brukadesign.se/

Den finns där.
    ?I, not events, have the power to make me happy or unhappy!
  • Fidelis ad urnam
    Kofttanten skrev 2007-04-11 14:42:10 följande:
    Den här tycker jag är läckerwww.favoritsaker.se/produkter.asp
    Den var snygg, men tyvärr inte bred nog. Vill ha en brödlåda som täcker mycket av kylskåpets bredd.
  • pr32
    Fidelis ad urnam skrev 2007-04-11 14:43:03 följande:
    Den var snygg, men tyvärr inte bred nog. Vill ha en brödlåda som täcker mycket av kylskåpets bredd.
    Dollar Store har en i vit porslin med texten Bread i svart, jag har den.
  • pr32
    Fidelis ad urnam skrev 2007-04-11 14:43:03 följande:
    Var står det hur bred den där ovala retron är....?
  • Fidelis ad urnam
    pr32 skrev 2007-04-11 15:46:00 följande:
    Var står det hur bred den där ovala retron är....?
    www.favoritsaker.se/art.asp&func=search&varuid=

Brödbox Retro, vit - Typhoon

Absolut snyggaste brödboxen kommer från Typhoon! 50-tals retro som garanterat pryder sin plats på köksbänken.

Emaljerat, rostfritt stål. Luckan öppnas och stängs enkelt genom magnetfäste. Bredd ca 46 cm, djup ca 22 cm, höjd ca 25 cm.

Se samtliga färger i denna serie.

pr32 skrev 2007-04-11 15:44:39 följande:
    Dollar Store har en i vit porslin med texten Bread i svart, jag har den.
    Dollarstore är inte direkt min favoritbutik.
    Har sett den någon annanstans.
  • pr32

Hehe, tänker lite samma om Dollar Store, men de har ju faktiskt mycket snyggt och billigt och sånt som även finns i många andra butiker numera.
    Detta är en serie som heter Beautiful Home och säljs även i Ellos, Jotex och även andra butiker.

• pr32

Kanske någon av dessa:

Grandy_rod_stor.jpg

BoxNyCreme250.jpg

Klicka så blir de större....

Svar på tråden Vart kan jag hitta en snygg brödlåda, vit, att ha....