• trollet77

akut hjälp, inredning av hall, bilder finns

Ska på ikea imorgon, men nu vet jag inte alls vad jag vill ha. Bilder på hallen finns i galleriet, vilket träslag skulle ni ta till den tapeten. Den "långa" väggen vet jag inte alls vad jag ska ha för möbler till. Skulle iallafall behöva få in ett skoskåp, men vilket? Funderar på en stor garderob i "lilla delen brevid pojkens rum" men egentligen vill jag kanske ha en spegel och nån snygg hylla där. Kanske garderoben i utrymmet direkt man kommer in och bara några krokar till gäster brevid toadörren, men nääää jag vet inte hjäääääälp.

• Svar på tråden akut hjälp, inredning av hall, bilder finns
  • trollet77

Ska gå börja med maten, hoppas på några svar när jag e tbx, så jag kan börja planera inför morgondagen

• fikagottis

Ringum matta 3 st och den i mitten i annan färg tex orange röd orange
    lampa duderö golvlampa

• trollet77

hallen är nog längre än vad den ser ut på bilden, den är ca 6 meter lång, så räcker det med 3 mattor, får nog ha fler.

• Lillflickan

En stor byrå kanske...  Malm serien är jättefin.

♥ Mamma till Storebror, Gullan, Bischen & Gnutten ♥
  • trollet77

mm har tittat på malm, men vilken färg, är ganska mörkt i hallen då den är så stor, så blir ek för mörkt kanske, måste hur som helst ha god belysning, känns så murrigt just nu.

• Fidelis ad urnam

kolla mitt album, HALL, där finns min bänk som jag bara älskar.
    Den skulle passa in i din hall.

I may not agree with you, but I will fight to the death for your right to say it
  • Katt123

Jag skulle ha hyfsat ljus möbler i trä. Ask, lönn osv. En lång, typ sideboard på långväggen. Lådor och skåp kan man aldrig få för många av! Sen skulle jag självklart ha någon form av klädhängare. En som sitter på väggen. I "lilla utrymmet" skulle jag troligen ställa ett skoskåp.

Svar på tråden akut hjälp, inredning av hall, bilder finns