• Smulan 79

WORD-fråga spegelvända en bild....

Åhh, blir tokig snart, HUR gör man? Vet ju att det är jättelätt, men kommer f*n inte ihåg.
    Kan nån vänlig skäl hjälpa mig

Har alltså en biold fråb clip art som jag vill göra spegelvänd. Inte rotera....

• Svar på tråden WORD-fråga spegelvända en bild....
  • Razzla

om du ska skriva ut den bakvänt så är de lättast att ändra i skrivarinställningarna.. 

Se i mina ögon att jag ler
  • Smulan 79

Nej, jag ska göra ett tjusigt papper, med samma bild i hörnorna bara. Men då är det snyggast om jag gör de spegelvända mot varandra, har gjort det massvis med gånger. Förr...... Ska bara vara typ å högerklicka och välja "vänd" men hittar det inte...

• Smulan 79

(fast nu har jag det på engelska, så jag minns inte ens vad vänd heter på engelska. Det är "vänd" i paint iaf.)

• raspberryrevolution

klicka på symbolen för rotera åt vänster,"ser ut som lila och grått berg" så att du får upp prickar och en grönprick så kan du dra den lite hur du vill...

• Smulan 79

Tack för tipset. Men den blir ändå aldrig spegelvänd.. Men finurligt det där med gröna pricken, det visste jag inte

• Smulan 79

hohoho jag hittade det!!!

To flip a clip

Select the clip.On the Drawing toolbar, click the Draw button, point to Rotate or Flip, and then click the option you want.sen valde jag "Flip horizontal"
  • Laire

Tag tag i den vita pricken på högerkortsida och dra bilden åt vänster, fortsätt förbi vänster kortsidas slut.

Det fungerar för mig.

Många som yttrar sig har ingen egen mening, bara motsatsen till andras.
Svar på tråden WORD-fråga spegelvända en bild....