• Anonym (fundersam)

Hur ser ert sex ut?

Kankse konstig formulering..

Men undrar hur ett normalt samlag ser ut? Byter ni ofta ställning? Hur länge håller ni på? osv.

undrar =)

• Svar på tråden Hur ser ert sex ut?
  • Anonym (fundersam)

kanske 5 min missionär, 5 min bakifrån och 10 min sked.--. han brukar snacka mycket "dirty" och vill ibland spruta i min mun eller i mig

• Anonym (Sara)

förspel i form av vanligt bröst/slicka/ suga/smeka i ca 15-30 minuter
    missionären i  5 min
    bakifrån 5 min
    rida 5 min

Klart

Är vi barnlediga?

Då är det en procedur på 3-4 timmar eller en hel dag med telefonsex.
    med sexiga underkläder, skumbad, oljor,leksaker,rollspel minst 4-5 ställningar bara för att suga/slicka.

Sen kör vi typ alla ställnigar som finns, tar paus typ kissa,röka äta osv och fortsätter.

Missionären,rida,bakifrån,69:an och massa som jag inte kan namnet på.

• Anonym

Hmm. olika. Ibland har vi sex bara för min sambos skull, då har vi skedställning i kanske 5-10 min. Är vi bara lite småkåta har vi sex i missionären i kanske 10-15 minuter. ibland snabbisar på 3-5 min. ibland har vi många olika ställningar, missionären, jag rider, bakifrån, sked jag lite variation.

• Helena Gordon

Min snubbe gillar (till min lycka) att Ge mycket förspel, oralsex, smekningar, massage osv.
    Vill jag då ge något tillbaka kan hann inte hålla sig mer än ett par min innan han är tillbaka och pillar på mig igen hehe.
    Så oftast börjar allt med ett ganska långt förspel (om tiden finns)

Ont om tid?
    Då blir det en missionär eller kanske en bakifrån-stående.

Ett normalt samlag kan börja med skedställning - bakifrån - missionär - rida. Gillar att avsluta i missionär, härligt att beskåda varandra i slutets ögonblick =)

Våra samlag kan hålla på i allt från 10 min till 1 h =) Beror ju på

• Anonym (härligt)

ingen av oss är mycket för en massa förspel, men det är en hel del sug (mindre slick, jag gillar inte att få), säkert iaf 10 minuter sugande och att han munknullar mig, massa dirtytalk under tiden, och händer som drar i mitt hår brukar rida och då kommer jag alltid flera gånger, och han tar mig gärna bakifrån och smiskar mig samtidigt, brukar komma antingen i mig, på mig eller i min mun... ibland handbojor, lacklackan och oljor också, beror på humör, men ingen a oss är sånna att vi vill ha långsamt myssex. Brukar hålla på allt från 30 minuter till några timmar

• Anonym (samma)

Haha, är det bara jag som har så lite variation i sexlivet?

Vi brukar i kanske 80-90 % av fallen köra ridställning genom hela samlaget (c:a en kvart). Vanligaste ställning efter det är skeden och på tredje plats bakifrån. Om vi tar någon annan ställning än ridställningen är vi mer benägna att byta mellan olika.

• Anonym (...)

sen vi köpte en "rabbit" till mig så består förspelet av att han ger mig en ENORM njutning med den o sen så har vi sex då han oftast har blivit så kåt av att se mig vrida mig av kåhet, så efter ca 5-10 min missionär så vill han inget hellre än att sätta på mig bakifrån....ska nog ropa upp honom nu..hehe

• Anonym (...)

Anonym (härligt) skrev 2007-04-11 19:30:41 följande:

ingen av oss är mycket för en massa förspel, men det är en hel del sug (mindre slick, jag gillar inte att få), säkert iaf 10 minuter sugande och att han munknullar mig, massa dirtytalk under tiden, och händer som drar i mitt hår brukar rida och då kommer jag alltid flera gånger, och han tar mig gärna bakifrån och smiskar mig samtidigt, brukar komma antingen i mig, på mig eller i min mun... ibland handbojor, lacklackan och oljor också, beror på humör, men ingen a oss är sånna att vi vill ha långsamt myssex. Brukar hålla på allt från 30 minuter till några timmar
    "brukar rida"?

jag skulle rida min kille jämt om det var så att jag kom flera gånger
  • Anonym (man)

Vi har i 9 av 10 fall sex på ganska "traditionellt" sätt. Först en dusch, sedan hopp i säng, kela o smeka, oralt och sedan vanligt samlag. Totalt brukar det ta 45 minuter från det att vi hoppat i säng.

Hon vill inte att jag kommer i hennes mun men hon kommer alltid när jag ger henne oralt. Hon klär sällan upp sig i snygga underkläder trots att hon vet att detta tänder mig nåpt enormt, däremot överraskar jag henne i bland med att ta på mina "jobb-kläder" då jag vet att det tänder henne.Analt är HELT uteslutet för hennes del.

Det KAN hända att vi ibland har lite "förspel" i form av "dirty e-mails" till varandra där vi inbjuder till en "date" i sovrummet. Men att t ex kolla på en P-rulle ihop är uteslutet då hon inte gillar det.

Så, totalt sett har vi världens "svenne-sex" men det är skönt och händer ca var 6-7 dag vilket är OK även om jag gärna skulle ha oftare ändå. Men, det finns ju P-rullar o "fröken höger" tack o lov (framför allt när hon har sina kvinnliga besvär, är trött eller har huvudvärk)

• Anonym (exempel)

Oj... det är nästan alltid olika.
    Jag vill alltid, men ibland är jag mer eller mindre "på". Är jag lite off, så blir det skeden.

Ibland börjar det någonstan i lägenheten, för att sedan sluta någon helt annanstans. Då intar vi alla olika ställningar, på alla möjliga ställen

Har vi ett mysigt myssex, så börjar det med förspel (pill o slick) sen blir det lite ridning, bakifrån,(analt eller i "vanliga") tar aldrig analt mitt i, utan det blir på slutet om inte hela samlaget utförs där. m.m. m.m.

Dom sista veckorna har jag haft otroligt svårt att få orgasm. Det spelar ingen roll om vi har samlag, oralt, leksaker, oljor what so ever. Det funkar helt enkelt inte... Därimot är jag kåt, och tänder på min karl.
    Kanske har det med att göra att jag är gravid och inte känner mig speciellt snygg eller sexig längre.. Mest tung, fet och ful.

Svar på tråden Hur ser ert sex ut?