Bilringar...
Hur får man bort bilringarna på sidan av magen?
Det ser så fruktansvärt fult ut. Jag är smal i övrigt men mitt fett lägger sig precis där så det bara väller över trosorna/byxorna..inte så fint.
Hur ska man träna för att få bort dom?
Hur får man bort bilringarna på sidan av magen?
Det ser så fruktansvärt fult ut. Jag är smal i övrigt men mitt fett lägger sig precis där så det bara väller över trosorna/byxorna..inte så fint.
Hur ska man träna för att få bort dom?
Du kan inte punktförbränna.
Bättre kost, mer motion är väl standardsvar.
Ja men jag blir smal på alla andra ställen när jag tränar men inte där! irriterande..
Situps borde ju funka? Det ser verkligen dumt ut eftersom jag är så smal i övrigt.
Kallas bukfetma!
Du kan inte punkförbränna. Kroppen funkar inte så. Fysiologiskt omöjligt.
Ställ dig frågan HUR det kommer dit? Hur ser dina matvanor ut?
Finns nånting som heter LPG. Kanon-fint resultat på just det du beskriver. Kostar lite, men fungerar verkligen.
vad är lpg?
sådana däringa "sneda" sit ups då? vet du vad jag menar..?
fast dom e svåra att bli av med tycker jag dom rackarna!!! tar tid....
Nää... det är inte det enklaste när man har opropotionerliga fettdepåer på kroppen. Jag har likadant. Kan man ta lite från magen och lägga på bysten t ex...? Tänk, om man kunde det!! Håller med Tös. Bättre kost, mer motion. Vill du se mer proportionerlig ut så kan man styrketräna överkropp, axlar och jobba mer med att stärka magmusklerna. Annars får du nog stå ut med hur du är skapt...
LPG är en slags massage med en maskin. Hhmmm...ska försöka förklara:
Man klär av sig och får en "kroppsstrumpa" på sig. Sen kör behandlaren ett munstycke över kroppen, med två rullar som liksom drar upp huden lite och knådar. Låter smärtsamt men det är det inte... På vaderna kanske lite...
Man brukar köpa 10ggr och gå regelbundet. Tar ca 30 min per gång.
Kanonbra, lite dyrt men väl värt det om man har problemområden som TS.
Ja..såna där snea situps borde ju funka..
Jag äter ju inte direkt så bra kost och inte på några speciella tider. Hade inte såhär förut så om de har uppkommit så borde man ju kunna få bort det oxå.
Ska nog försöka tänka lite mer på min kost m.m.
Lpg:an.
Men mer specifikt, vad händer i kroppen?