Bilringar...
Hur får man bort bilringarna på sidan av magen?
Det ser så fruktansvärt fult ut. Jag är smal i övrigt men mitt fett lägger sig precis där så det bara väller över trosorna/byxorna..inte så fint.
Hur ska man träna för att få bort dom?
Hur får man bort bilringarna på sidan av magen?
Det ser så fruktansvärt fult ut. Jag är smal i övrigt men mitt fett lägger sig precis där så det bara väller över trosorna/byxorna..inte så fint.
Hur ska man träna för att få bort dom?
Vad kostar det med LPG?
Någon som har testat ett sånt där bälte typ som man sätter på sig på magen och som ger stötar?
Funkar det?
TS -
Hur är det med kosten? Hur äter du? O främst...VAD äter du?
Tös
Jag äter det som faller mig in när jag är hungrig. Ofta mackor för de är så gott :P Det kanske är all "bröd deg" som har lagt sig på magen.
Ja där har du kruxet. Sattsa på rätt kost, lite men ofta så försvinner bilringarna (bukfetman). O så har du löst problemet för framtiden.
Tös:
Det var ett tag sen jag gjorde det (resultaten har hittills varit bestående) så jag kommer inte ihåg hur jag fick det förklartat för mig. Min jagbtror det har nånting med utrensning att göra. kommer ihåg att jag kissade oerhört mycket efter dom 3 första beh. Sen påverkar det nog blodcirkulationen för det är en RIKTIG genomkörare man får. Jag gjorde det för att bli av med celluliter på insidan av låren...dom försvann. Jag minskade ca 4cm runt stussen, 5cm runt midjan, 2cm på överarmarna 1cm på vaderna. Det kom på köpet liksom. Haden blir också fastare på något sett. Ja, jag är bara helnöjd med det och rekomenderar det varmt.
LPG:an
Funkar inte det lika bra med kostomläggning? För samma reslutat får man ju om man ändrar kostvanorna?
Vet du om det påverkade dina värden något innuti kroppen?
TS:
Vet tyvärr inte vad det kostar. Det är nog olika beroende på salong,erbjudande mm.
Har för mig att jag betalade 2995 för 10ggr för ca tre år sen. Det var nytt på "min" salong och det var ett prova-på- erbjudande.
Tös:
Svar: nej. Kostförändringar och träning "bränner" inte celluliter.
Jag gjorde det av kosmetiska skäl och inte hälsomässiga, men dom gör inga såna mätningar så nej, jag tror inte värdena påverkas av själva behandling, men resultatet gör att man inte vill "fördärva" sig med skräpmat. Så indirekt tror jag att man även kan förbättra sina värden med hjälp av LPG.
LPG:an -
Ah jag tänkte inte på just celluliterna...jag tänkte på de mått du angav du minskat. För de har jag också minskat fast genom bättre kost.
Tös:
Grattis! Då behöver du nog ingen LPG heller.
LPG:an
Tack!
Det tror inte jag heller, var mest bara nyfiken på vad det var för något eftersom jag aldrig hört talas om det.
Ingen orsak... Hoppas jag hjälpt till lite klarhet iallafall