imovane!
Jag har fått imovane 7,5 utskrivet,någon som har erfarenhet av dessa?lite orolig för lite eventuella biverkningar
Jag har fått imovane 7,5 utskrivet,någon som har erfarenhet av dessa?lite orolig för lite eventuella biverkningar
Imovane är en sömntablett. Jag har aldrig känt av någon biverkning.
Anväder imovane 5,0 just nu och den enda biverkningen jag märkt av är att man blir torr i munnen men framför allt att det smakar otroligt otroligt hemskt i munnen morgonen efter.
Flickan använde 7,5 förut och hon säger samma sak.
Dom funkar ganska ok..Tänk bara på att dom är beroendeframkallande..
Håller med ovanstående, smaken i munnen dagen efter är hemsk. Men annars är det kanon!
Har haft Imovane samma dos som du. Jag blev lite småhög på dom (behaglig lättja) vilket ledde till beroende. Har inte haft missbruksproblem förut, och hade en tuff period med mycket ångest och väldigt lite sömn under avgiftningen. Tog aldrig mer än ordinerad dos, men kunde inte sova/leva utan dom tillslut.
Har använt Imovane för att kunna somna. Fungerade jättebra. Fick rådet att vara försiktig med dem eftersom de kan vara beroendeframkallande. Enda biverkningen var den konstiga smaken i munnen dagen efter.
Ruskigt beroendeframkallande.
Har själv fått dom idag, vet inte vad dom ger för biverkningar. Men jag fick rådet att endast ta dom när det var kris.. om jag hade haft 1-2 sömnlösa nätter innan, då kunde jag ta en.
Jag tycker de är fantastiska!
Men se till så du verkligen går o lägger dig och inte sitter uppe ett tag för man kan bli otroligt produktiv också, vet inte varför. men jag har gjort en hel del internetshopping efter en Imovane som jag aldrig skulle gjort annars...