Inlägg från: kantarellkisse |Visa alla inlägg
  • kantarellkisse

APIFORCE!

Får jag vara med fast jag åt Royal Gelly ÄL --> BIM? Är eg. samma sak: Bidrottningsgelé. Olika doser dock

• kantarellkisse

Apiforce-BIM-lista

20/5 Fanny87 (1)
    23/5 I väntan på mirakel (1)
    26/5 aeo83 (1)
    28/5 mycat81 (1)
    29/5 Bummelumman, Annfis, Geten (3)
    31/5, Sweetangel85, Kantarellkisse (2)
    1/6 icefemale (1)
    5/6 Snozie (1)
    10/6 Tetinne (1)
    13/6 Fröken Jansson (1)
    19/6 eitss (1)
    ?/? mignonne (1)
    ?/? festis (1)
    ?/? Zannz (1)

Statistik: 17 X 0,2 = 3,4 (20%) borde bli gravida!

GRAVIDA:
    *Tessah BF 27/1-08
    *Niinaaa
    *berlin1

• kantarellkisse

Första månaden, när jag körde med apiforce, kajkade hela systemet ihop. Jag får alltid LH-stegring cd15, och gick och väntade och vankande. Var "stand by" för insemination från cd11 och gav upp om ägglossningen cd20. Cd21 gav stickorna slutligen utslag,då hade jag ätit migränmediciner och det var bara att lägga ned försöket.

Det har fungerat bättre denna månad fram till ägg-mätning - där cd15 återigen såg bra ut men sen fick jag stegring cd15, cd17 och cd18. Trodde inte det var möjligt med två stegringar :-S

Men jag börjar bli lite förvirrad i min inställning till royal gelly, samtidigt som det verkar fungera bättre från gång till nästa. Men jag fick rätt många startade en tråd om problemen med Apiforce, har för mig att någon också pratade om illamående och nästan lite feberkänsla. Jag kommer pröva en månad till, sen lägger jag ner detta. Kanske har jag redan tillräckligt östrogen och kroppen blir bara snurrig? Ska bli kul att se om procenten ökar för listan... Men varför ligger de tre gravida inte med i statistiken?

• kantarellkisse

Tetienne> Det kan faktiskt bli tvärtom första månaden med apiforce. Min cykel gick + 6 dagar förra månaden

• kantarellkisse

Det var precis min tanke när stegringen aldrig kom. Men det gjorde den - till slut

• kantarellkisse

31/5 är min nästa BIM, men jag är rätt säker på att det inte tog sig... Så det blir en ny resa nästa månad

• kantarellkisse

Jodå, så länge det finns flytningar finns det hopp. När de blir röda är står en flaska vin och väntar...

Svar på tråden APIFORCE!