• Misja

    APIFORCE!

    Hej! Jag vill gärna vara med på er lista!
    Har käkat Apiforce i snart en vecka.. Brösten ömmar. Har oregelbunden mens, så vet inte när ÄL eller tanten kommer.Kram!

    Apiforce-BIM-lista23/5 I väntan på mirakel (1)31/5 Kantarellkisse (1)13/6 Fanny87 (1) 16/6 mignonne (1)19/6 eitss (1)26/6 aeo83 (1)29/6 mycat81,Helena 82 (2)5/7 Sweetangel85 (funka på första försöket med Apiforce men fick mf)(1)11/7 Snozie (1)?/? festis, Zannz, Tetinne, icefemale, Froken Jansson, Misja (6)Statistik: 16 X 0,2 = 3,2 (20%) borde bli gravida!GRAVIDA:*Tessah BF 27/1-08*Niinaaa*berlin1 *Bummelgumman*sweetangel85 BF 7 Feb-08 (fick mf)*Annfis BF 4/2-08 *Snozie BF 12/2-08 (fick mf)*MiniHedvig BF 20/2-08
    [/citat]

  • Misja

    Apiforce-BIM-lista

    23/5 I väntan på mirakel (1)
    31/5 Kantarellkisse (1)
    13/6 Fanny87 (1)
    16/6 mignonne (1)
    19/6 eitss (1)
    26/6 aeo83 (1)
    29/6 mycat81,Helena 82 (2)
    5/7 Sweetangel85 (funka på första försöket med Apiforce men fick mf)(1)
    11/7 Snozie, Fröken Jansson (2)
    ?/? festis, Zannz, Tetinne, icefemale, Misja (5)

    Statistik: 16 X 0,2 = 3,2 (20%) borde bli gravida!

    GRAVIDA:
    *Tessah BF 27/1-08
    *Niinaaa
    *berlin1
    *Bummelgumman
    *sweetangel85 BF 7 Feb-08 (fick mf)
    *Annfis BF 4/2-08
    *Snozie BF 12/2-08 (fick mf)
    *MiniHedvig BF 20/2-08

  • Misja

    Niinaaa! Hur mysko mådde du av dom? ; )
    Jag har ömma bröst och molvärk/menvärk/hugg i magen sen en vecka. (när jag började äta dem)Inte gravid.

  • Misja

    Tjo ho!
    Som vanligt - jag har varit utomlands på semester, röda tanten stod och mötte upp mig på flygplatsen. Jag har ju haft molvärk/mensvärk av Apiforcen sen jag började äta den. Nu var mensen inte så kraftig och det kom mindre blod (ursäkta). Heller inga bruna flytningar (ursäkta igen) innan mens. Knaprar för fullt nu och hoppas.

    Apiforce-BIM-lista

    23/5 I väntan på mirakel (1)
    31/5 Kantarellkisse (1)
    19/6 eitss, Fanny87 (2)
    25/6 Tetinne (1)
    26/6 aeo83 (1)
    29/6 mycat81, Helena 82 (2)
    5/7 Sweetangel85 (funka på första försöket med Apiforce men fick mf) (1)
    6/7 icefemale (1)
    11/7 Snozie, Fröken Jansson (2)
    16/7 mignonne (1)
    20/7 Conspiracy (1)
    ?/? festis, Zannz (2)

    Statistik: 16 X 0,2 = 3,2 (20%) borde bli gravida!

    GRAVIDA
    *Tessah BF 27/1-08
    *Niinaaa
    *berlin1
    *Bummelgumman
    *sweetangel85 BF 7 Feb-08 (fick mf)
    *Annfis BF 4/2-08
    *Snozie BF 12/2-08 (fick mf)
    *Conspiracy BF 18/2 -08 (fick mf)
    *MiniHedvig BF 20/2-08

  • Misja

    Apiforce-BIM-lista

    23/5 I väntan på mirakel (1)
    31/5 Kantarellkisse (1)
    19/6 eitss, Fanny87 (2)
    25/6 Tetinne (1)
    26/6 aeo83 (1)
    29/6 mycat81, Helena 82 (2)
    5/7 Sweetangel85 (funka på första försöket med Apiforce men fick mf) (1)
    6/7 icefemale (1)
    11/7 Snozie, Fröken Jansson (2)
    16/7 mignonne (1)
    20/7 Conspiracy (1)
    ?/? festis, Zannz (2)

    Statistik: 16 X 0,2 = 3,2 (20%) borde bli gravida!

    GRAVIDA
    *Tessah BF 27/1-08
    *Niinaaa BF 10/1-08
    *berlin1
    *Bummelgumman
    *sweetangel85 BF 7 Feb-08 (fick mf)
    *Annfis BF 4/2-08
    *Snozie BF 12/2-08 (fick mf)
    *Conspiracy BF 18/2 -08 (fick mf)
    *MiniHedvig BF 20/2-08

  • Misja

    Jag tar mina på kvällen efter rekommendation på hälsokosten - hon med egen erfarenhet.
    Tar dem precis innan jag lägger mig, och då är det ca 2½ timme efter att jag ätit middag. Jag har aldrig mått illa av dem. Fick ju oväntad mens 8 dagar efter att jag börjat med dem och har litegrann molvärk varje dag (inget störande). Tror inte att det gör nån skillnad när på dygnet de tas, bara magen är någorlunda tom.
    Kram.

  • Misja

    Hur var det nu med biverkningar av Apiforce? Är det bara jag som haft molvärk/mensvärk varje dag sen jag började med dom?

  • Misja

    festis! utan mens i ett år?! låter konstigt.. jag har varit på utredning 2 ggr, för att jag hade då mens ibland en gång på 3 månader, en gång i halvåret osv. om du bor i sthlmsområdet, ring octaviakliniken, de är jättebra. jag var skriven i, och tillhörde ett annat landsting där jag kommer ifrån, men fick utan problem gå till O-K.

  • Misja

    Testar ÄL, men ännu inget resultat. Hoppas att varannandagsmetoden ska täcka upp ifall jag missar.. ; )
    Vet inte när jag BIM-ar, då jag alltid är oregelbunden men skriver in mig på ?/?.

    Apiforce-BIM-lista

    23/5 I väntan på mirakel (1)
    31/5 Kantarellkisse (1)
    19/6 eitss, Fanny87 (2)
    10/7 Helena82 (oreg. mens, svårt att sätta bim) (1)
    16/7 mignonne, Snozie (2)
    26/7 mycat81 (1)
    ?/? festis, Zannz, Tetinne, Misja (4)

    Statistik: 14 X 0,2 = 2,8 (20%) borde bli gravida!

    GRAVIDA

    *Tessah BF 27/1-08
    *Niinaaa BF 10/1-08
    *berlin1 (missfall)
    *Bummelgumman
    *sweetangel85 BF 7 Feb-08 (fick mf)
    *Annfis BF 4/2-08
    *Snozie BF 12/2-08 (fick mf)
    *Conspiracy BF 18/2 -08 (fick mf)
    *MiniHedvig BF 20/2-08
    *Fröken Jansson BF 18/3-08

  • Misja

    Hur går det för er brudar? Snart slut på min första burk.. När jag köpte den, frågade hon i hälsokosten om jag ville köpa E-vitaminer direkt som en komplettering till Apiforce, eller om jag ville se om det tog sig ändå. (hon hade egen erfarenhet)
    Nån med denna historia bakom sig?

  • Misja
    Lilla Fjun skrev 2007-07-11 16:22:23 följande:
    Tänkte prova Apiforce nu. Min ÄL är sen denna månaden. Ska man sluta ta piller efter ÄL eller äter man Apiforce hela månaden?
    Fått ÄL efter du börjat äta Apiforce än?? Verkar det fungera?
    Jag åt Apiforce under mensen också. Vet inte om jag haft ÄL denna månad, är så oregelbunden att jag vet inte när jag ska börja kolla. (väntar på utredning som startar i slutet av augusti.)
    Jag känner absolut att Ap. påverkar min kropp! Om det är positivt eller negativt i längden vet jag inte.. Om jag blir gravid eller får mens nu i juli, tror jag att det funkat för det vore extraordinärt!
  • Misja
    Lilla Fjun skrev 2007-07-11 16:22:23 följande:
    Tänkte prova Apiforce nu. Min ÄL är sen denna månaden. Ska man sluta ta piller efter ÄL eller äter man Apiforce hela månaden?
    Fått ÄL efter du börjat äta Apiforce än?? Verkar det fungera?
    Jaha, efter ÄL..! Jag tror det är tänkt att man ska ta varje dag tills man plussar. Har man sagt till mig i alla fall.
  • Misja

    Fröken Jansson skrev 2007-07-12 08:29:44 följande:


    Usch då, lät ju oroväckande. Det jag märkte som var positivt med Apiforce var att jag hade inte lika grymma smärtor under mensen och inte ont veckan innan och efter som jag brukar ha. Men det är ju trist om nedsatt fertilitet stämmer. Fast man vet ju aldrig? Jag åt Apiforce två månader och sen blev jag gravid. Sen om det var pga Apiforce det kan man ju aldrig veta...?
    Precis!
    Min mens var också "lugnare", kortare och hade inte så ont.
    Det är fall som ditt som får en att tänka positivt!
  • Misja

    Bara 2 eller 3 Apiforce kvar nu. Jag har tänkt gå och köpa en ny burk idag, och ska då fråga lite mer i butiken. (om ingen skvaller-käring från trakten står och antecknar) ; )
    Molvärken har lugnat sig nu, men i måndags hade jag riktiga hugg i magen när jag promenerade. Vet inte hur ÄL känns, men hoppas att det var nåt med det.
    Jag känner ingen oro just nu med Apiforce, det är ju liksom mitt hopp. Om jag inte plussar på några månader blir jag dock skeptisk.
    Vet inte när jag BIM-ar, men tar grav.test om 1½ vecka.

  • Misja

    MCH, absolut ska jag göra det! Hoppas att det är samma kvinna som sist - hon hade egen erfarenhet av Ap. När jag då frågade om de sålde produkten lite försynt frågade hon ju; "Försöker du bli gravid?"

  • Misja

    Nu har jag varit på hälsokosten!
    Hon som var där sist jobbade tyvärr inte.. Men frågade en annan, hon hade inte hört nå´t om Apiforce och infertilitet.

Svar på tråden APIFORCE!