APIFORCE!
icefemale: åååå va roligt!! Se till o sexa nu!! ;)
Har du fortsatt utan uppehåll me apiforcen sen förra gången du hade äl?
Dag 19 redan! Betyder det att din cykel kortats ned va?! hoppas d blir samma för mig....
icefemale: åååå va roligt!! Se till o sexa nu!! ;)
Har du fortsatt utan uppehåll me apiforcen sen förra gången du hade äl?
Dag 19 redan! Betyder det att din cykel kortats ned va?! hoppas d blir samma för mig....
såg precis i en annan tråd att du snart ska börja me pergo.... skulle oxå vilja få hjälp av pergo el nåt annat för mina långa cykler..
var det svårt att få d utskrivet? kan man få det fast man har äl men väldigt lååååånga cykler?
Tror inte d blivit nåt tyvärr.... Fick en ljusbrun flytning idag= början på mensen?? Dock inga andra "menssymptom"...
usch... fick en liten blödning nyss när jag var på toa... dessutom e jag jättetrött = mensen e ant. på väg! Besvikelse... och oro för att även mina kommande cykler ska vara runt 45-50 dagar långa.. De e ju så långt mellan försöken liksom... skulle va överlycklig om jag bara hade 28 dagar mellan mina menstruationer.
Funderar på att kontakta gyn iallfall o se om jag kan få nån hjälp.. Har ju inte försökt särskilt länge... men känns onödigt att dras med dessa cykler om hjälp finns att få.
min mens är på intågande verkar d som... molvärk + blodblandade flytningar ibland..=spottings??! usch va segt o vänta tills nästa äl om jag nu fortsätter att ha så långa cykler som runt 50 dagar... suck. Funderar på at ringa nån gyn mottagning imorrn o boka tid för undersökning.. vill inte ha det såhär om hjälp finns att få! Läste att dessa s ka "spottings" innan mensen tyder på att nåt e lite galet...
Ja, nu har menset satt igång... usch va segt.. 53 dagar denna gång!! Den längsta cykel jag nånsin haft (o jag som trodde apiforcen skulle korta ner cykeln lite...) :(
nä, jag pallar inte mer... nu vill jag ha hjälp! Ringer man bara första bästa gynekolog i telefonkatalogen eller? Nån som har nåt tips på en bra gynekolog i stockholmsområdet?
Jag har ju oxå fått min mens så jag flyttar ner jag me.....
Ååå jag önskar oxå jag kunde få kortare cykel av apiforcen...Efter första månaden har den inte blivit det men kanske nästa! *hoppas* :)
Apiforce-BIM-lista
23/5 I väntan på mirakel (1)
31/5 Kantarellkisse (1)
19/6 eitss, Fanny87 (2)
29/6 Helena 82 (1)
5/7 Sweetangel85 (funka på första försöket med Apiforce men fick mf) (1)
6/7 icefemale (1)
11/7 Snozie, Fröken Jansson (2)
16/7 mignonne (1)
20/7 Conspiracy (1)
26/7 mycat81 (1)
?/? festis, Zannz, Tetinne (3)
Statistik: 16 X 0,2 = 3,2 (20%) borde bli gravida!
GRAVIDA
*Tessah BF 27/1-08
*Niinaaa BF 10/1-08
*berlin1
*Bummelgumman
*sweetangel85 BF 7 Feb-08 (fick mf)
*Annfis BF 4/2-08
*Snozie BF 12/2-08 (fick mf)
*Conspiracy BF 18/2 -08 (fick mf)
*MiniHedvig BF 20/2-08
Tessah: Håller oxå tummarna!!!!
berlin 1: Stackars dig.. STOR KRAM!
Tessah: Hur har det gått på vul??
Har semester så jag hinner inte vara här så mkt nu men kikar in ibland o håller tummarna för er alla! Själv väntar jag på äl..... :D