Inlägg från: Tintene |Visa alla inlägg
  • Tintene

APIFORCE!

Tintene skrev 2007-05-06 12:32:02 följande:
    Känner mig alldeles kluven ... Har rätt långa(40-47dagar ca) o (lite)oreg. bundna cykler o tänkte därför testa rosenrot el. apiforce denna månad. Men nu börjar jag bli osäker o tänker att d kanske e bättre att bara testa me äl-sickor en månad för att se om o när jag har äl (vilket jag aldrig gjort tidigare). Kanske e d så att jag har "tydliga" äl av mig själv o att de bara e så att jag har långa cykler...E de då bättre att kroppen får sköta sig själv??? Oroar mig för att rr el apiforce bara rör till de hela ännu mer(?).. Å andra sidan kanske det skulle hjälpa mig att bli gravid snabbare kanske redan denna månad..!? Usch va jobbigt...Vad tycker ni.. ska jag vänta en månad el köra igång direkt!?
    Fortfarande beslutsångest... Ingen som kan ge mig råd el som har en åsikt om detta?? snälla...!
  • Tintene

ok, men blev lite orolig av det du skrev tessah; att du trodde att du kanske inte hade äl denna månad pga apiforcen..?

Hur länge har ni försökt bli me barn förresten? o hur såg era menscykler ut innan??

• Tintene

ok, men blev lite orolig av det du skrev tessah; att du trodde att du kanske inte hade äl denna månad pga apiforcen..?

Hur länge har ni försökt bli me barn förresten? o hur såg era menscykler ut innan??

• Tintene

Tessah:D har du rätt i! kanske ska börja imorrn bitti iallafall då...-tala om velig!
    Hur har d gått för dig förresten?- någon äl ännu??

• Tintene

Tack alla ni som gett er syn på mitt "dilemma":)
    Lutar åt att jag tar min första apiforce kapsel imorrn bitti!

• Tintene

Tog mitt första apiforce-piller imorse så nu lägger jag till mig i listan... Har dock så oreg.mens så d e svårt att säga när jag har BIM men jag sätter ett ungefärligt datum....

Apiforce-BIM-lista

10-14/5, Conspiracy (1)
    20/5 Tessah, Eitss, Fanny87 (3)
    23/f I väntan på mirakel
    25/5 aeo83 (1)
    29/5 Bummelumman, Annfis (2)
    31/5, Sweetangel85 (1)
    ?/? icefemale (oregelbunden) (1)
    ?/? mignonne (1)
    ?/? festis (1
    30/5 Tetinne (1)

• Tintene

Åhh, känns så spännande nu när man börjat med apiforce o e laddad me äl-tester... Tänkte fråga er som ätit apiforce i mer än en månad..- kände ni skillnad redan vid första äl? (alltså bara någon vecka efter att ni börjat...?)

• Tintene
    Fanny87 skrev 2007-05-07 19:29:28 följande:
    Men man ska väl inte sluta med Apiforce, vid Äl som jag förstått det så ska man käka det till man får ett
    PREciS!!!
Svar på tråden APIFORCE!