-
Fortfarande beslutsångest... Ingen som kan ge mig råd el som har en åsikt om detta?? snälla...!Tintene skrev 2007-05-06 12:32:02 följande:Känner mig alldeles kluven ... Har rätt långa(40-47dagar ca) o (lite)oreg. bundna cykler o tänkte därför testa rosenrot el. apiforce denna månad. Men nu börjar jag bli osäker o tänker att d kanske e bättre att bara testa me äl-sickor en månad för att se om o när jag har äl (vilket jag aldrig gjort tidigare). Kanske e d så att jag har "tydliga" äl av mig själv o att de bara e så att jag har långa cykler...E de då bättre att kroppen får sköta sig själv??? Oroar mig för att rr el apiforce bara rör till de hela ännu mer(?).. Å andra sidan kanske det skulle hjälpa mig att bli gravid snabbare kanske redan denna månad..!? Usch va jobbigt...Vad tycker ni.. ska jag vänta en månad el köra igång direkt!?
-
ok, men blev lite orolig av det du skrev tessah; att du trodde att du kanske inte hade äl denna månad pga apiforcen..?
Hur länge har ni försökt bli me barn förresten? o hur såg era menscykler ut innan?? -
ok, men blev lite orolig av det du skrev tessah; att du trodde att du kanske inte hade äl denna månad pga apiforcen..?
Hur länge har ni försökt bli me barn förresten? o hur såg era menscykler ut innan?? -
nån??
-
Tessah:D har du rätt i! kanske ska börja imorrn bitti iallafall då...-tala om velig!
Hur har d gått för dig förresten?- någon äl ännu?? -
ok, du testar inte med äl-test alltså?
-
Tack alla ni som gett er syn på mitt "dilemma":)
Lutar åt att jag tar min första apiforce kapsel imorrn bitti! -
Tog mitt första apiforce-piller imorse så nu lägger jag till mig i listan... Har dock så oreg.mens så d e svårt att säga när jag har BIM men jag sätter ett ungefärligt datum....
Apiforce-BIM-lista
10-14/5, Conspiracy (1)
20/5 Tessah, Eitss, Fanny87 (3)
23/f I väntan på mirakel
25/5 aeo83 (1)
29/5 Bummelumman, Annfis (2)
31/5, Sweetangel85 (1)
?/? icefemale (oregelbunden) (1)
?/? mignonne (1)
?/? festis (1
30/5 Tetinne (1) -
Åhh, känns så spännande nu när man börjat med apiforce o e laddad me äl-tester... Tänkte fråga er som ätit apiforce i mer än en månad..- kände ni skillnad redan vid första äl? (alltså bara någon vecka efter att ni börjat...?)
-
PREciS!!!Fanny87 skrev 2007-05-07 19:29:28 följande:Men man ska väl inte sluta med Apiforce, vid Äl som jag förstått det så ska man käka det till man får ett