Inlägg från: conspiracy |Visa alla inlägg
  • conspiracy

APIFORCE!

tempar på FF också, utsatt ÄL i fredags, samma dag som jag hade såna jävla kramper i magen till o från, så de måste stämma ;) antar att de va tack vare eller pga apiforcen ;) och fick typ blodblandad flytning efter sex både onsdan o fredan då också, känsligare pga apiforcen me? haha ;D

• conspiracy

ni som blivit gravid me apiforce? hur har ni känt er? ingenting eller mycke?

• conspiracy

antingen har apiforce skjutit upp min mens.. eller så är jag gravid :) skymtade ett svagt streck idag på bim +2.. min pojkvän också (jag såg konturerna av ett streck och han såg ett LJUSrosa över hela..) haha! har inte känt ngt alls utan bara liite halsbränna just NU.. vi får se :)

• conspiracy

tror jag är gravid.. då är de tack vare apiforce! fick tydlig ÄL, kramper i magen, tydlig höjning, sköra slemhinnor.. osv ;D nu är mensen 4 dgr sen, testat svagt positivt på 4 av 5 tester men nu ikväll syns de mer än på de andra testerna som ja gjort i helgeen.. ska köpa cb senare i veckan om inte mensen dyker upp så får vi se! :D

• conspiracy

jag fattar inte riktigt.. när andra har plussat o dom sagt "de känns så overkligt.. de är nog fel på testerna" så har man ju sagt åt dom o sluta larva sig, men nu är jag likadan! hahaha.. tror de är fel på alla tester! :p men den som lever får se.. men de vore ju konstigt om de va så! som sagt, CB senare i veckan, mot helgen kanske.. (viskar tack tillbaka.. hihi)

:D

• conspiracy

tetinne; tack.. vågar inte riktigt säga de än för jag kan inte tro på det! (tror mensen dyker upp snart..) men väntar nåra dar till o sen kanske jag tror på det :D grattis själv, till ÄL! :D

• conspiracy

ni är för goa! apiforce är isåfall grymt ;) första månaden me det.. hoppas inte mensen kommer!! hör av mej senare i veckan om de händer ngt nytt :D

• conspiracy

tessah; jag vågar inte tro det! bim +5 och ingen mens.. (borde ju vara tecken nog..) men "mensvärk" så jag tror den kommer snart! bara lite uppskjuten pga apiforce eller ngt.. o strecken blir ju inte starkare, så någe fel äre ju? :(

• conspiracy

icefemale; GRAATTTIS!! ;D de e bara ligga i nu ;)

• conspiracy

Lägger till mej på gravida då jag testade ett synligare streck me test från BM i söndags morse, inte testat sen dess men ingen mens i sikte på BIM + 17 och spydde igår 2ggr, så tror mig vara gravid ;) (10 svaga streck på testlagrets innan det också)

Apiforce-BIM-lista

23/5 I väntan på mirakel (1)
    31/5 Kantarellkisse (1)
    19/6 eitss, Fanny87 (2)
    25/5 Tetinne (1)
    26/6 aeo83,(1)
    29/6 mycat81,Helena 82 (2)
    5/7 Sweetangel85 (funka på första försöket med Apiforce men fick mf)(1)
    11/7 Snozie, Fröken Jansson (2)
    ?/? festis, Zannz, icefemale, Misja (4)
    16/7 mignonne (1)

Statistik: 16 X 0,2 = 3,2 (20%) borde bli gravida!

GRAVIDA:
    *Tessah BF 27/1-08
    *Niinaaa
    *berlin1
    *Bummelgumman
    *sweetangel85 BF 7 Feb-08 (fick mf)
    *Annfis BF 4/2-08
    *Snozie BF 12/2-08 (fick mf)
    *Conspiracy BF 18/2 -08
    *MiniHedvig BF 20/2-08

• conspiracy

TACK! första försöket me apiforce, känns konstigt! kan inte riktigt tro det då jag mår prima för de mesta, är iofs känsligare o fått lite kvisslor o sånt, men mår inte jätteilla, känner inte av så mycke i magen, bara emellanåt o jaa.. de känns FÖR bra för att jag ska tro att jag är gravid! (CB testet som va neg på BIM + 5&6 gör att jag tvivlar) men sen visade ju BM's test ett streck så, vad ska man tro egentligen? och mensen lyser ju med sin frånvaro!?

• conspiracy

Apiforce-BIM-lista

31/5 Kantarellkisse (1)
    19/6 eitss, Fanny87 (2)
    25/5 Tetinne (1)
    26/6 aeo83,(1)
    29/6 mycat81,Helena 82 (2)
    5/7 Sweetangel85 (funka på första försöket med Apiforce men fick mf)(1)
    11/7 Snozie, Fröken Jansson (2)
    ?/? festis, Zannz, icefemale, Misja (4)
    16/7 mignonne (1)
    20/7 Conspiracy (3)

Statistik: 16 X 0,2 = 3,2 (20%) borde bli gravida!

GRAVIDA:
    *Tessah BF 27/1-08
    *Niinaaa
    *berlin1
    *Bummelgumman
    *Annfis BF 4/2-08
    *Conspiracy BF 18/2 -08 (fick mf)
    *MiniHedvig BF 20/2-08

• conspiracy

Tar bort mej från listan eftersom vi bröt upp förra veckan :)

Apiforce-BIM-lista

31/5 Kantarellkisse (1)
    19/6 eitss, Fanny87 (2)
    10/7 Helena82 (oreg. mens, svårt att sätta bim) (1)
    16/7 mignonne, Snozie (2)
    26/7 mycat81 (1)
    ?/? festis, Zannz, Tetinne (3)

Statistik: 13 X 0,2 = 2,6 (20%) borde bli gravida!

GRAVIDA

*Tessah BF 27/1-08
    *Niinaaa BF 10/1-08
    *berlin1 (missfall)
    *Bummelgumman
    *Annfis BF 4/2-08
    *Conspiracy BF 18/2 -08 (fick mf)
    *MiniHedvig BF 20/2-08
    *Fröken Jansson BF 18/3-08

Svar på tråden APIFORCE!