APIFORCE!
niinaaa.. GRATTIS!!!!
niinaaa.. GRATTIS!!!!
Nje jag känner nog inga symton, tyvärr...
Men man kan ju alltid hoppas att det kommer.....
Håller tumman för alla!!!!
Bara en fråga jag åt grape innan och rack jucie, men är det någon skillnad om det är blod grape eller vanlig???
hejssn! har inte ahft tillgång till datan på ett par dagar.. eller den har inte fungerat som den ska... Här kom tant röd, så det blidde inget.. tyvärr..
Men tänka bara höra Apiforce,, alltså jag fick ju inget riktigt streck på Äl testet jag gjorde nu sist, Och jag vaknar nästan alltid med huvudvärk, känner mig nästan hela tiden trött och hängig, kan detta bero på Apiforce???
Vet inte om jag vil fortsätta isåfall, för det känns värre än baksmälla när jag vaknar vissa morgonar...
Nån som vet???
fröken Jansson, Annfis och tessah; Tack för era svar.. vet inte om jag ska fortsätta att äta dom eller inte känner att min tålamod tryter och att jag inte ocrkar "vara" snäll känner mig mest trött och irreterad... vad tycker ni?
Men tänkte höra så här innan jagbörjade med apiforce så fick jag utslag på Äl testet, tycker ni ändå attjag ska fortsätta fast jag mår dåligt av dom??
tänkte att jag kanske skulle göra uppehåll denna månaden, och se om jag får ett utslag ändå..?? Vad tycket ni
HJÄLPP!!!!
hejsan! Har Inte kunnat gå in på Fl nu dom senaste dagarna...
Hur går det för alla då...??
Jag har iaf gjort så nu att jag har slutat med apiforce, just för alla bivärkningar, och att ett Äl-test visade positivt innan jag började med.. Känner att jag inte vaknar med samma huvudvärk, iaf, och att mitt tålamod är helt annorlunda....
Har ju min ÄL dena veckan, i slutet... Så nu gäller det att ligga i
Hoppas det går bra för alla andra,,,
Jag uppdatarede mig i BIm listan med....
Apiforce-BIM-lista
23/5 I väntan på mirakel (1)
28/5 mycat81 (1)
29/5 Bummelumman, Annfis, Geten (3)
31/5, Sweetangel85, Kantarellkisse (2)
1/6 icefemale (1)
5/6 Snozie (1)
10/6 Tetinne (1)
13/6 Fröken Jansson, Fanny87 (2)
19/6 eitss (1)
?/? mignonne (1)
?/? festis (1)
?/? Zannz (1)
Statistik: 17 X 0,2 = 3,4 (20%) borde bli gravida!
GRAVIDA:
*Tessah BF 27/1-08
*Niinaaa
*berlin1
PS.. GRATTIS TILL ER SOM FÅTT PLUS!!!!
Och tänkte höra är det okiom jag stannar fast jag inte äter apiforce just nu???
fröker Jansson: Vad bra, för jag trivs här...