Inlägg från: Bummelumman |Visa alla inlägg
  • Bummelumman

APIFORCE!

Inte något... Har haft nattillamående, men det kom innan ÄL också så jag kan knappast kalla det symptom... Fast snart börjar nog mina vilda inbillningssymptom.

Var är du lilla bäs? Jag längtar efter dig!
  • Bummelumman

Nu måste jag sluta ta Apiforce. Hoppas det hunnit hjälpa...

• Bummelumman

Annfis: Jag har ett flertal gånger vakknat av illamående på natten och en gång även kräkts. *Ursäkta detaljerna* Det enda jag kan koppla det till är Apiforce så jag får se om det ger med sig...

• Bummelumman

Testade nu på morgonen och både jag och sambon tycker oss se ett svagt svagt streck. Kan i och för sig vara ett spökstreck fastjag har aldrig sett det förut. Testar på tisdag med CBdigital...

Hodie mihi - cras tibi
  • Bummelumman

Tetinne: Tråkigt att höra att Apiforcen inte fungerat som du ville. Måste vara jobbigt med lång cykel...

Hodie mihi - cras tibi
  • Bummelumman

mycat81: Tack så mycket. Kommer att testa imorgon och då hoppas jag på ett plus.

Hodie mihi - cras tibi
  • Bummelumman

Testade imorse och ett fint plus blev det. Kanske var det Apiforcen som gjorde det...

Hodie mihi - cras tibi
  • Bummelumman

Tack Tetinne! Nja jag har illamående, ont i magen och grymt ömma bröst. Annars inget.

Tack MiniHedvig! Kan inte direkt säga eftersom jag bara åt Apiforce ett kort tag så jag vet inte hur det påverkade min cykel. Däremot kände jag inte av ÄL mera utan precis som vanligt.

Tack Mycat81! Nu väntar den på fler Apiforcebebisar...

Hodie mihi - cras tibi
  • Bummelumman

Jag håller tummarna för dig Annfis! Jag hade ungefär samma känningar som du (eller brist på känningar) och jag plussade ju!

Hodie mihi - cras tibi
Svar på tråden APIFORCE!