Inlägg från: Fröken Jansson |Visa alla inlägg
  • Fröken Jansson

APIFORCE!

Har inte funkat på mig än iallafall - men jag har ju bara provat en månad. Tar det flera månader utan resultat så lägger jag nog ner. Läste någonstans att har man provat ett halvår med Apiforce utan resultat så kanske man ska fundera på att lägga ner pillerknaprandet.

Håller tummarna för dig festis!

• Fröken Jansson

Hej på er!

Tänkte precis på att efter en månads användning av APIFORCE så har det resulterat i en positiv sak iallafall. MYCKET mindre mensvärk och sparsammare blödning. Jag brukar ha otroligt ont i magen (ligger och kvider) och det brukar forsa de första dagarna (dubbla skydd) men icke denna gången.

Kände av de första veckorna också (som så många andra här) att jag fick magknip, hård i magen osv - men det är borta nu. Skönt!

Köpte på mig en 90-pillersburk nu och håller tummarna att det blir plus på stickan under den.

P(l)uss på er!

• Fröken Jansson

Hur går det tjejer?

Här testas det med ÄL-tester just nu och det är inte det minsta antydan till streck. Skumt... Den här tiden i cykeln brukar jag få rätt synliga streck (plus molvärk, rikliga flytningar och bete mig som en mars-katt). Och imorgon borde jag få fullt utslag på ÄL-testet (om det ska vara som det brukar vara). Hoppas inte Apiforcen ställt till något nu...

• Fröken Jansson

Conspiracy: Stort GRATTIS! Härligt härligt!

Frivolten: Shit, jag har kontakt igen - jag är med i matchen!
    Fullt utslag på ÄL-test idag och ONT i tjejjamaggen (precis som det brukar vara). Verkar som att Apiforce har tajtat till ÄL och mens-perioderna och gett mig färre symptom dagarna innan (vilket är skönt - annars känns det som att jag har ont i magen mer än halva månaden).

*pust*
    Vad lättad jag blir... Nu ska här sexas!

• Fröken Jansson

Annfis: Ha ha ha! Japp! Står och väntar innanför dörren när han kommer hem - tar en bensax och släpar upp honom till sängkammaren.

• Fröken Jansson

Fanny87: Tror inte det spelar någon större roll. Jag fick hem min burk när mensen var på väg att ta slut och började då. Kör på om du vill och känn efter hur det känns i kroppen (tänkte på dina tidigare biverkningar).

• Fröken Jansson

Fanny87: Jag har bara gjort vad som står på burken - dvs på morgonen innan frukost. Tyvärr så blir det oftast i samband eller efter frukosten för min del.
    Ja, visst är det härligt med alla dessa trådar där man kan stötta och peppa varandra.

• Fröken Jansson

festis skrev 2007-06-28 14:39:28 följande:

mmm riktigt skönt med en tråd där man får stöd... =)
    Håller tummarna att allt reder ut sig för dig.
  • Fröken Jansson

Men fy vad trist... *en stor varm kram till dig*

berlin1 skrev 2007-06-30 21:20:23 följande:
    fick missfall så jag uppdaterar tyvärr listan:Apiforce-BIM-lista23/5 I väntan på mirakel (1)31/5 Kantarellkisse (1)19/6 eitss, Fanny87 (2)29/6 Helena 82 (1)5/7 Sweetangel85 (funka på första försöket med Apiforce men fick mf) (1)6/7 icefemale (1)11/7 Snozie, Fröken Jansson (2)16/7 mignonne (1)20/7 Conspiracy (1)26/7 mycat81 (1)?/? festis, Zannz, Tetinne (3)Statistik: 16 X 0,2 = 3,2 (20%) borde bli gravida!GRAVIDA*Tessah BF 27/1-08*Niinaaa BF 10/1-08*berlin1 (missfall)*Bummelgumman*sweetangel85 BF 7 Feb-08 (fick mf)*Annfis BF 4/2-08*Snozie BF 12/2-08 (fick mf)*Conspiracy BF 18/2 -08 (fick mf)*MiniHedvig BF 20/2-08
  • Fröken Jansson

Åh! Grattis grattis grattis Helena82!!!!

• Fröken Jansson

JAG ÄR GRAVID! Helt otroligt! Två månader med Apiforce(sen om det var det som gjorde det vet man aldrig) och sjätte försöket. Oj vad GLAD jag är!

Håller tummen hårt nu för er som är kvar och stor bamsetröstekram till er där tantskrället kom.

• Fröken Jansson

Tackar Icefemale för att du fixade listan. Har en alldeles för sunkig laptop här hemma . Copy/paste liksom - va e de? Det ska väl inte funka? *ironi*

• Fröken Jansson

berlin1 skrev 2007-07-08 21:53:12 följande:

grattis fröne jansson! härligt!
    Thanx Berlin1!
  • Fröken Jansson

Tack Snozie!

Åh hoppas hoppas för din skull! Häftigt att du fick tillbaka ÄL så snabbt.

• Fröken Jansson

AnnFis: Tack tack tack tack så himla mycket (svävar fortfarande på moln här). Ringde en jobbarkompis som var semester och berättade. Hon började gråta och hennes kids såg tydligen ut som frågetecken. Hon förtydligade dock med "Mamma är glaaaaaad"

• Fröken Jansson

Helena 82 skrev 2007-07-10 08:54:23 följande:

Fröken jansson: På vilken BIM dag plussade du? Såg att du hade bf den 18e och jag fick den 5e, men mina tester är fortfarande sååå svaga. Undrar om jag testar för tidigt trots allt!?
    Jag såg ett svagt plus redan i fredags så det blir ju då... *räkna räkna* BIM-5. Idag BIM-1 var det mycket starkare (såklart) och bilder finns i mitt galleri.
    Jag har fått BF både 17:e och 18:e Mars här på familjeliv (på två olika ställen dock) fastän jag matat in exakt samma värden. Går på BF 18 Mars
  • Fröken Jansson

Usch då, lät ju oroväckande. Det jag märkte som var positivt med Apiforce var att jag hade inte lika grymma smärtor under mensen och inte ont veckan innan och efter som jag brukar ha. Men det är ju trist om nedsatt fertilitet stämmer. Fast man vet ju aldrig? Jag åt Apiforce två månader och sen blev jag gravid. Sen om det var pga Apiforce det kan man ju aldrig veta...?

Svar på tråden APIFORCE!