Inlägg från: Tintene |Visa alla inlägg
  • Tintene

APIFORCE!

Förresten... har fått för mig att jag blivit lite konstig i magen sen jag börja äta apiforce (det liksom drar i magen o känner mig svullen) Nån annan som känt nåt sånt?

• Tintene

festis: Skönt att du äntligen fått dina apiforce.. Hoppas d ska hjälpa dig!

Tessah: Hur går d? Har du testat igen??? E så nyfiken!!!! :D

• Tintene
    mycat81 skrev 2007-05-13 19:55:54 följande:
    Det verkar som om Apriforcen har hjälpt!Har precis fått ett svagt streck på teststickan, är på dag 17.Om det är svagt idag, när kan äl då väntas ske?Det är ändå sån j-a otur mitt i det roliga. Gubben ska åka bort med jobbet må-to. Kommer vi då att missa äl nu när den ÄNTLIGEN verka ha kommit tillbaka? Eller räcker det om vi sexa till det idag?Åhhhhhh, vad less man kan bli på sin kropp. Har jag inte haft äl på 8 månader hade den väl inte behövt dyka upp just NU!
    va typiskt! men se till att sexa till det ordentligt ikväll iallafal;)
    Hur länge har du ätit apiforce?
  • Tintene

STOOORT GRATTIS TESSAH & NINA!!!! Gud va roligt!!
    Som Mignonne skrev: Ni ger oss andra hopp!
    Tänk om d verkligen e apiforcen som hjälpt till lite....!

måste då passa på att fråga alla här..- Hur lång tid innan frukosten tar ni er tablett?

• Tintene
    mycat81 skrev 2007-05-14 07:05:47 följande:
    tetinne: Jag är bara på första månaden med apriforce.Har testat rosenrot innan, men utan resultat.Det är bara att hålla tummarna för att det har vänt och att jag får äl även nästa månad.Hur går det själv? Några äl-känningar?Jag tycker att jag kännt mig jättekonstig i kroppen ända sen jag började med apriforce. Illamående, konstig i magen, trött i huvudet. Är det hormonerna som har vaknat till liv kanske
    nej, har inte känt av någon äl ännu , men är iof bara på dag 11... o brukar ha ganska långa cykler (förhoppningsvis kortare denna månad med apiforce dock!) Hoppas känna nåt snart...

Har oxå känt mig lite konstig i magen samt lätt illamående sen jag började med apiforce men d har blivit bättre nu tycker jag.
  • Tintene

hur går d för alla "apiforcare"? själv väntar jag me spänning på min äl.. som förhoppningsvis kommer och märks!

• Tintene

Annfis: Hoppas det tog sig iallafall!

Ni som ätit apiforce en tid... Hur länge innan ÄL kände ni symptom ? Vilka?
    Tycker jag har ihållande knip i tjejmagen... men de e lite tidigt o e antagligen bara tarmarna som spökar...

• Tintene
    mycat81 skrev 2007-05-16 21:13:42 följande:
    Jag väntar också med spänning på min äl. Men det verkar tyvärr som om den spelar mig ett spratt Testade i söndags, då var det ett svagt teststreck. Testade därför att det kändes som om det "borde" vara dags för äl. Var på dag 17. Sen har det lixom inte hänt mer Testerna visar inget utslag och jag har inga andra symptom heller. Inga äl-flytningar (bara blöta och vattniga) och ingen äl-värk eller dylikt. T o m magvärken och illamåendet som jag hade innan är borta. Vad är det som händer?Hoppas att det går bättre för er andra i alla fall.
    Kan det inte vara så att du hade äl precis innan dag 17 då..?
Svar på tråden APIFORCE!