APIFORCE!
Icefemale: Måste vara skönt för dig att cykeln kortas in. Hoppas ni prickade in äl iaf.
Icefemale: Måste vara skönt för dig att cykeln kortas in. Hoppas ni prickade in äl iaf.
Fanny87: Klart du ska stanna kvar hos oss.
Själv har inte mensen dykt upp än men jag ger det veckan ut. Den var nästan 2 veckor sen förra gången o varför vet jag inte men denna månaden hade jag mer äl-flytningar än vanligt (ursäkta infon). Så det är bara att vänta o se.
Fröken Jansson: Det låter ju kanon. Bara på han!
Grattis igen Brummelumman!!!
Här har bim snart passerat o än är det ingen syn av mensen. Har mått lite illa de senaste dagarna men jag vet inte om det är Apiforcen som gör det. Min mens var försenad 13 dagar förra månaden utan jag vet varför o den har varti regelb innan. Men jag misstänker att det kan vara nåt sånt nu med. Ska vänta veckan ut innan jag testar om inte mensen kommit innan.
Känner igen mig med dåligt humör o inget tålamod. Har nog varit extra känslig oxå sen jag började nu när jag tänker efter.
Minihedvig: Det är ju kanon. Håller tummarna för er!
Här har fortfarnande inte mensen kommit. Hade massa mensverk igår kväll men idag är det borta. Tycker mina bröst känns större o tyngre än vanligt o jag mår illa till o från. Men det kan lika gärna vara jag som inbillar mig o letar efter symtom för mycket. Ska ändå vänta tills veckan är över innan jag testar efter som mensen var 13 dagar sen förra månaden bara så där. Hoppas ju inte det är Apiforcen som har förlängt cykeln. Har ju läst ett par som råkat ur för det.
Tack! Nu fick jag lite av hoppet tillbaka. Nu vet jag inte om jag kan vänta tills nästa vecka o testa. Ska nog tjata på sambon att jag vill köpa test. Lovar att håller er underrättade om det händer nåt.
Jag har oxå plussat. Känns fortfatande lite overkligt fast det är ett dygn sen plusset kom.
Apiforce-BIM-lista
23/5 I väntan på mirakel (1)
28/5 mycat81 (1)
31/5, Kantarellkisse (1)
1/6 icefemale (1)
5/6 Snozie (1)
10/6 Tetinne (1)
13/6 Fröken Jansson, Fanny87, MiniHedvig (3)
19/6 eitss (1)
?/? mignonne (1)
?/? festis (1)
?/? Zannz (1)
Statistik: 18 X 0,2 = 3,6 (20%) borde bli gravida!
GRAVIDA:
*Tessah BF 27/1-08
*Niinaaa
*berlin1
*Bummelgumman
* sweetangel85 BF 7 Feb-08
*Annfis BF 4/2-08
Glömde ju
GRATTIS Sweetangel!!!!
TACK!
Grattis Snozie!!!
Stort grattis minihedvig!!!!
fröken Jansson o Fanny: Hur går det för er?
Helena 82 skrev 2007-06-13 18:48:54 följande:
Fröken Jansson: Bara på han!
Fröken Jansson skrev 2007-06-25 10:33:28 följande:
Fröken Jansson skrev 2007-07-08 20:53:05 följande: