• Annfis

APIFORCE!

Icefemale: Måste vara skönt för dig att cykeln kortas in. Hoppas ni prickade in äl iaf.

• Annfis

Fanny87: Klart du ska stanna kvar hos oss.

Själv har inte mensen dykt upp än men jag ger det veckan ut. Den var nästan 2 veckor sen förra gången o varför vet jag inte men denna månaden hade jag mer äl-flytningar än vanligt (ursäkta infon). Så det är bara att vänta o se.

Fröken Jansson: Det låter ju kanon. Bara på han!

• Annfis

Grattis igen Brummelumman!!!

Här har bim snart passerat o än är det ingen syn av mensen. Har mått lite illa de senaste dagarna men jag vet inte om det är Apiforcen som gör det. Min mens var försenad 13 dagar förra månaden utan jag vet varför o den har varti regelb innan. Men jag misstänker att det kan vara nåt sånt nu med. Ska vänta veckan ut innan jag testar om inte mensen kommit innan.

Känner igen mig med dåligt humör o inget tålamod. Har nog varit extra känslig oxå sen jag började nu när jag tänker efter.

• Annfis

Minihedvig: Det är ju kanon. Håller tummarna för er!

• Annfis

Här har fortfarnande inte mensen kommit. Hade massa mensverk igår kväll men idag är det borta. Tycker mina bröst känns större o tyngre än vanligt o jag mår illa till o från. Men det kan lika gärna vara jag som inbillar mig o letar efter symtom för mycket. Ska ändå vänta tills veckan är över innan jag testar efter som mensen var 13 dagar sen förra månaden bara så där. Hoppas ju inte det är Apiforcen som har förlängt cykeln. Har ju läst ett par som råkat ur för det.

• Annfis

Tack! Nu fick jag lite av hoppet tillbaka. Nu vet jag inte om jag kan vänta tills nästa vecka o testa. Ska nog tjata på sambon att jag vill köpa test. Lovar att håller er underrättade om det händer nåt.

• Annfis

Jag har oxå plussat. Känns fortfatande lite overkligt fast det är ett dygn sen plusset kom.

Apiforce-BIM-lista

23/5 I väntan på mirakel (1)
    28/5 mycat81 (1)
    31/5, Kantarellkisse (1)
    1/6 icefemale (1)
    5/6 Snozie (1)
    10/6 Tetinne (1)
    13/6 Fröken Jansson, Fanny87, MiniHedvig (3)
    19/6 eitss (1)
    ?/? mignonne (1)
    ?/? festis (1)
    ?/? Zannz (1)

Statistik: 18 X 0,2 = 3,6 (20%) borde bli gravida!

GRAVIDA:
    *Tessah BF 27/1-08
    *Niinaaa
    *berlin1
    *Bummelgumman
    * sweetangel85 BF 7 Feb-08
    *Annfis BF 4/2-08

• Annfis

Stort grattis minihedvig!!!!

fröken Jansson o Fanny: Hur går det för er?

• Annfis
    Fanny87 skrev 2007-06-13 14:42:24 följande:
    Annfis: nja för mig går det väl inget vidare kändes inte som om vi lyckades denna gången, gjorde ett test i måndags för att jag skulel se om hag fck äta min nya allergi tab, och då fick man inte vara gravid, och testet jag gjorde visade neg, så jag började på dom, så vi får kämpa vidare nästa månad... Men kan någon hjälpa mig,, ska jag testa apiforce igen eller inte,, någon som har något tips.... Och är det skillnad på vanligt grap och blod grape...??
    Om du är helt säker på att det var Apifprcen som gjorde att du mådde dåligt förra gången hade jag någ låtit bli men annars så prova en gång till. Börjar du må dåligt igen kan du ju bara sluta. Ang grapen så har jag ingen anning. Finns det inte når grapetråd du kan fråga i? Ditt plus kommer snart ska du se. Kram!
  • Annfis

Helena 82 skrev 2007-06-13 18:48:54 följande:

Någon här inne som vart med om eller vet någon som inte har blivit gravid på flera månader och SEN provat Apiforce och blivit grav???
    Vi försökte 2 gånger utan o sen började jag med Apiforce o då blev jag gravid. Hade kanske blivit det ändå men tänkte att det skadar ju inte att testa.
  • Annfis
    Tintene skrev 2007-06-19 10:10:39 följande:
    ok, nu blir jag osäker... hade äl för en vecka sen o har fortsatt knapra (av ren vana egentligen..). men d kanske blir konstigt om jag slutar nu...? kan d skada att fortsätta tills man plussar?? Vad tror du??HUR GÖR NI ANDRA?????
    Jag åt från mens tills jag fick mitt +. Det vet jag andra som oxå gjort.
  • Annfis
    conspiracy skrev 2007-06-24 21:43:41 följande:
    Lägger till mej på gravida då jag testade ett synligare streck me test från BM i söndags morse, inte testat sen dess men ingen mens i sikte på BIM + 17 och spydde igår 2ggr, så tror mig vara gravid ;) (10 svaga streck på testlagrets innan det också)
    GRATTIS!!!
  • Annfis

Fröken Jansson skrev 2007-06-25 10:33:28 följande:

Annfis: Ha ha ha! Japp! Står och väntar innanför dörren när han kommer hem - tar en bensax och släpar upp honom till sängkammaren.
  • Annfis
    Fanny87 skrev 2007-06-25 15:12:08 följande:
    när va det man skulle börja äta apiforce i cyklen, kunde man göra det när som... har ju några tabletter kvar tänkte om jag bara kkunde börja NU eller måste jag vänta till någon viss dag??
    Jag tror det är bra om du börjar vid mensens start. Jag började på dag 3 eller 4 så det är nog inte jätte petigt.
  • Annfis

Fröken Jansson skrev 2007-07-08 20:53:05 följande:

JAG ÄR GRAVID! Helt otroligt! Två månader med Apiforce(sen om det var det som gjorde det vet man aldrig) och sjätte försöket. Oj vad GLAD jag är!Håller tummen hårt nu för er som är kvar och stor bamsetröstekram till er där tantskrället kom.
    GRATTIS GRATTIS!!! Va glad jag blir för er skull. Jag nästan gråter.
Svar på tråden APIFORCE!