Inlägg från: Tintene |Visa alla inlägg
  • Tintene

APIFORCE!

berlin1: GRATTIS!!!! Hur många dagar har du ätit apiforce..?

Tessah: Hur mår du nu? Några nya symptom? :D

(*Apiforcen inger hopp...*)

• Tintene
    Tessah skrev 2007-05-19 10:07:17 följande:
    Tetinne: Jag mår illa från och till. Har nån konstig känsla i magen hela tiden :) Ömma bröst....rapar från och till mest hela tiden. Men i storhet njuter jag!
    Gud va härligt... Förstår att du njuter.. fortsätt med det:D!!!
  • Tintene

Nyfiken... Alla ni som äter apiforce...-Vilken dag i cykeln hade ni äl på FÖRSTA månaden då ni åt apiforce???
    E på dag 15 o väntar.....................................

• Tintene
    Bummelumman skrev 2007-05-19 16:02:23 följande:
    Tetinne: Jag hade ÄL nu den 17 eller 18 maj och det är dag 14 eller 15 i min cykel. Jag började med Apiforce förra gången jag hade mens.
    ok, började du på mensens första dag då?
    Hur lång menscykel brukar/brukade du ha??
  • Tintene

Välkommen hit Fröken Jansson! Jag är oxå en nybörjar-apiforce-knaprare..:) (sedan 2 veckor) o d känns så spännande...
    Just nu väntar jag på äl som kommer snaaaaart hoppas jag.

Hur länge har ni försökt få bebis? E det första barnet?

• Tintene

Fröken Jansson skrev 2007-05-20 11:03:13 följande:

Tetienne: Jag har haft tantbesök denna veckan och har börjat knapra nu. Blev inspirerad när jag läst i så många trådar att plussen bara ploppat fram efter Apiforce. Vi är på femte försöket nu och andra barnet (Lilleman blev till på första försöket men det var nog bara en ren lyckoträff). Blev snittad så några tankar lutar åt att det blivit nåt knas sen dess (har hört att snittade kan få lite problem med att få ägget att fästa).Men det är bara att köra vidare! Man ska inte klaga egentligen... finns ju de som hållt på hur länge som helst...Själv då?
    Blev oxå inspirerad att börja med apiforce efter att ha läst massa positivt! Har dessutom rätt långa o oreg. cykler så jag har inget att förlora...E bara på andra försöket.. (första barnet).
    Lycka till!
  • Tintene

eitss: Tråkigt.... men du får ta nya tag***
    Åt du inte apiforce vid detta försök alltså?

• Tintene
    eitss skrev 2007-05-20 20:59:23 följande:
    Nä, jag åt inte Apiforce denna gången så egentligen har jag inte vart med på "riktigt" förrän nu!!!Det är surt när hon kommer men jag hade inte räknat med annat, även om jag hoppats.... nu är det nya tag!!
    Hoppas apiforcen hjälper till denna gången då!!!!!
  • Tintene
    eitss skrev 2007-05-20 21:07:59 följande:
    Ja det hoppas jag med, är så nyfiken inför denna period, hoppas att det går åt rätt håll så det inte krånglar till cykeln, har regelbunden cykel på 28-30dgr....Men det återstår att se, värt att prova iaf nu när man märker att det är så många som +:ar med Apiforcen!Vi följs välla åt här i tråden?! så får vi se vad som händer.Lycka till ni andra med....
    Självklart ska vi följas åt!
    Själv har jag ju bara ätit apiforcen i ca 2 veckor. men jag e jättehoppfull.. -precis som du säger verkar det ju vara rätt många som plussar då de ätit apiforce.. Hoppas sååå att man blir en av dem!.. Men antagligen blir kommer man bli besviken..:(
  • Tintene
    Bummelumman skrev 2007-05-21 21:28:09 följande:
    Bara lite drygt en vecka kvar till BIM, snart får jag veta om Apiforce hjälpt mig den här gången...
    Åååå va spännande... Några symptom??
Svar på tråden APIFORCE!