APIFORCE!
får snart panik på det här....=( ville ju att det här skulle hjälpa..... jaja, nå br att se framemot, flyttar imorgon, så då blir det inte mkt nät i helgen... så ni vet.!
får snart panik på det här....=( ville ju att det här skulle hjälpa..... jaja, nå br att se framemot, flyttar imorgon, så då blir det inte mkt nät i helgen... så ni vet.!
oj vad ni har blivit gravida här.. .=) GRATTIS!!!!!
har ej varit inne på länge, har inget internet just nu =(
internet nu =) hurra...
men ingen äl ännu tror ja... ingen mens iaf =(
börjar tro att apiforcen inte funkar... =(
ville ju att apiforcen skulle hjälpa men varken mens eller ÄL ännu =(
vill bli gravid nu jag med =( usch vad nere jag känner mej.....
verkar funka på alla utom mej =( men det kommer väl kanske, hoppas på ett plus snart.
TAck fröken jansson. men tror inte det funkar på mej =( snyft....
Kan man dubbla dosen med apiforce???? har snart ätit halva burken om jag inte redan har gjort det. Har inte känt av ett smack! =(
Mmm håller med, ett tecken på att dom fungerar skulle vara kanon. har inte fått min mens ännu. har ätit dom ett tag nu!
jo gör det säkert. men har du nå tips på hur man kan få igång allting då?? har varken mens eller ÄL! =(
Mmm... men har varit på Ungdomshälsan och dom säger har du ine fått mens innan ett visst datum så hör av dej, men d har jag alltid fått min mens innan så =(
Conspiracy - Grattis!!!
Åh vill oxå bli gravid! Längtar till den dagen....
Har ni nå tips på nå annat man kan äta för att få ordning på mens och ÄL???
tror jag ska ge upp apiforcen =( verkar inte hjälpa mej, tusan =( vill ju!
Hej hopp.. ska no g göra ett uppehåll nu med Apiforce, ska till UM den 3 juli för att kolla min mens, blir nog utredning på det sen =(
snart är det UM som gäller, nervös..... så rädd för att dom ska säga att jag ej kan få barn =( Hoppas på utredning faktiskt. vill veta vad som hänt min kropp =(
mmm riktigt skönt med en tråd där man får stöd... =)
mmm hoppas allting löser sig, verkligen, vill verkligen ha bebis =)
vill oxå plussa.... inte blev det någon utredning heller =(
Nej för jag var tvungen att avboka min tid som jag hade i tisdags för att jobba, eftersom jag behövde pengar. så dom hade ingen tid förrän i höst =( då ringde jag till ett annat UM men dom sa att jag måste ha varit utan mens i ett år för att det skulle bli utreding =(
Misja - ja jag tycker oxå det är konstigt, men men... hade den i april så får vänta till hösten, för då finns det nog tid på ett annat ställe där jag skulle få utredning redan nu! Bor inte vid stockholm tyvärr...