Inlägg från: Tintene |Visa alla inlägg
  • Tintene

APIFORCE!

GRATTIS Bummelumman!!!!!!!!!!!! Å va kul!

Känner du av nå symptom ännu??

• Tintene

Usch det här börjar bli jobbigt..... -Är på dag 27 o ännu ingen äl (inget utslag på äl-testen o inga typiska äl-flytningar)..:( Suck..
    Är så orolig..

• Tintene

STORT GRATTIS till alla er som plussat!!!!!!!!! Häftigt!

Önskar bara att apiforcen kunde hjälpa mig me... men än så länge e de tufft.. har fortfarande inte fått utslag på äl-testen o e på dag 29..:( suck.. Börjar bli så orolig..

• Tintene
    Tessah skrev 2007-06-03 08:59:50 följande:
    Tetinne: Man behöver inte få utslag på ÄL testerna för att ha äl! ...Jag testade me billiga äl testerna månaden jag blev gravid och jag fick INGET utslag. Men äl hade jag ju iaf! Så vi hade ju bara tur vi prickade in det. Jag som sagt trodde vi missade totalt. :)
    Tack Tessah, D ger lite hopp....:)
  • Tintene
    Sweetangel85 skrev 2007-06-03 09:52:39 följande:
    Tetinne:Jaa, och jag använde oxå billigatester o jag fick"utslag" fast de enda strecket var inte riiiktigt lika starkt som de andra. o jag plussa
    Nu blir jag lite fundersam... har ju testat sen dag 10 o e nu på dag 31..O varje dag har jag fått två streck på stickan. Teststrecket har dock varit relativt svagt... förutom i fredags då det var starkare än vanligt, dock inte riktigt lika starkt som kontrollstrecket... i lördags något svagare än i fredags(testade då även med cb o det gav inget utslag) o idag lika svagt "som vanligt".. Kan d ha varit så att jag fick utslag i fredags o att jag har/haft äl nu i helgen? Har dock inte ont o inga typiska äl-flytningar som man kan bygga broar me... Usch va jobbigt det här är...
  • Tintene

icefemale: men... va konstigt.. -fick inte du typiska äl-flytningar ("bygga-broarflytningar)??

• Tintene

Ändrar mitt BIM datum till ett ?... Har verkligen igen aning om när jag har bim...suck..

Apiforce-BIM-lista

23/5 I väntan på mirakel (1)
    28/5 mycat81 (1)
    31/5, Kantarellkisse (1)
    1/6 icefemale (1)
    13/6 Fröken Jansson, Fanny87 (2)
    15/6 MiniHedvig (1)
    16/6 mignonne (1)
    19/6 eitss (1)
    ?/? festis (1)
    ?/? Zannz (1)
    ?/? Tetinne (1)
    Statistik: 18 X 0,2 = 3,6 (20%) borde bli gravida!

GRAVIDA:
    *Tessah BF 27/1-08
    *Niinaaa
    *berlin1
    *Bummelgumman
    * sweetangel85 BF 7 Feb-08
    *Annfis BF 4/2-08
    *Snozie BF 12/2-08

• Tintene

Har nästan gett upp om att överhuvudtaget ha äl... e nu på dag 38 o har inte äl-testat på några dagar.. Men så nu imorse testade jag sekretet o då var det typskt äggvite-aktigt o jag kunde "bygga broar"!!! Fattar ingenting... Betyder detta att jag kanske har äl nu eller att äl e på väg??? Vad tror ni??
    Ska testa me äl-test i em.. Men när man får sånna flytningar.. brukar det betyda att äl e på gång eller att äl redan har varit :(??

• Tintene

Japp, jag tror det e dags att tillverka bebis nu :D!!! Jag hoppas det iallafall...! Men kan man verkligen ha äl runt dag 40??!

• Tintene

Japp, jag tror det e dags att tillverka bebis nu :D!!! Jag hoppas det iallafall...! Men kan man verkligen ha äl runt dag 40??!

Svar på tråden APIFORCE!