telesex
Jag har testat lite till och från att ringa några nummer där man får skicka meddelande till varandra. Är tjejerna som finns på dom linjerna några som jobbar eller är det helt vanliga?
finns det fler som tänder oerhört på telesex?
Jag har testat lite till och från att ringa några nummer där man får skicka meddelande till varandra. Är tjejerna som finns på dom linjerna några som jobbar eller är det helt vanliga?
finns det fler som tänder oerhört på telesex?
vanliga tjejer, ja har ringt en del på dom, p som sagt upphetsande som fan e det ju
det e tjejer som jobbar hemifrån oftast .. samma tjej kan vara upp till 4 olika " personligheter"
har testat jobba med det ... med rätt person ( ej som jobb) så kan det vara väldigt skönt. .
Finns det något bra nummer där man inte träffar på sådana som jobbar?
vet ej om du frågar mig, MEN jag svarar artigt
nej du ..tyvär...dom vill nog tjäna pengar , alltså jobba med det ej på fritiden .. ..om det ej är ngn du känner.----
spela rollspel eller så ...
berätta gärna vad det e som e så upphetsande???? ur en killes synvikel ...
Att få höra en helt främmande tjej kåt, får alla mina cylindrar att gåigång, nästan bättre än sex.
ingen annan som gillar telesex?
ts...
du får nästan mig att ångra att jag slutade
ha ha ...
men joo om man ringer till tex telefiket så e det vanliga tjejer son tex jag som sitter på andra sidan linjen :D
Att det är anonymt gör det nog så upphetsande. När du arbetade, satt du hemma då eller på kontor?
Till Snubbe..... vet du om vad de "kåta" tjejerna gör när du sitter där o blir kåt??
Jag vet.....du har kanske pratat med mej nån gång( jobbade som så tjej innan när jag var yngre och ville ha snabba pengar! ).....vi kan sitta o spela tvespel elle städar vi eller nåt annat.............vi gör inte det ni kåtbockar tror attvi gör! Känn dej blåst! Hii!
Förstår nog att ni fejkar, men i min fantasi så låter det jävligt skönt.
Anonym ska testa telefiket.. inga andra tips?
testade telefiket i fredags, inga andra tips?
*puff*