Inlägg från: Biodlaren |Visa alla inlägg
  • Biodlaren

Tatuering

Jag tänker tatuera in mina barns porträtt som är fotade när dom är 2 månader gamla, det blir tre ansikten när minstingen har tittat ut. Önskar mig tatueringen i 40 års present, och får jag den inte i present så gör jag den ändå.

Pappa till Michael och Joachim och gift med signaturen syrra.
  • Biodlaren

Förslaget att tatuera in barnets stjärntecken var bra. Hade tänkt tatuera in deras porträtt, men det får nog bli stjärntecknen istället med namnet under. Det blir en stenbock, en oxe och en tvilling, känns som att det blir en del pengar men det är dom värda. Glad

Pappa till Michael, Joachim och Johanna gift med signaturen syrra.
  • Biodlaren

Var inne hos en tatuerare i strängnäs idag och inledde planeringen av mina nya tatueringar. Han gav en del tips om var jag kan hitta olika stilar på text på nätet, www.abstractfont.com . Vid nästa besök ska han fota min gamla tatuering som vi ska täcka över och då ska jag ha bestämt mig för vilken stil jag vill ha på texten. Och jag ska helst ha med mig någon idé på hur jag vill att mina barns stjärntecken ska se ut, så att han kan börja skissa. Förmodligen blir det stjärntecknen på en färgad bakgrund och barnens namn i eller under detta.

• Biodlaren

Någon som kan hjälpa mig att hitta några fina bilder på stjärntecknen stenbocken, oxen och tvillingarna. Jag har inte hittat något som jag fastnat för än.

• Biodlaren

Tatueraren som jag har tagit kontakt med gav mig en adress som har många bilder att välja på, men om man vill se bilden större eller ladda ner den så kostar det minst 19 dollar att göra det. Kan kanske vara värt det om man fastnar för en speciell bild och tatueraren inte har den i sina pärmar. Sidan heter   www.tattoodles.com

Svar på tråden Tatuering