• Antons Pappa 07

Tatuering

Är det nån här som har tänkt o tatuera in ditt/dina barns namn på er arm eller bröst ????

• Svar på tråden Tatuering
  • Goliath1983

"bjojne"

jag tycker att nr 2 va finast..

• Anders80

Jag går också och funderar på att tatuera in namnet på min dotter men jag vet inte vilken stil och om jag kommer ha nåt mer/runt omkring eller så. Så jag kommer vara och snoka i era bildgallerier ni som har och om ni har nåt råd på vad man skall tänka på blir jag tacksam.

• Pappa Peter

Jo jag funderar på att göra en lr 2 på underarmen.
    Vet inte om ja ska sätta båda namnen på ena armen lr dela upp dem.. Nåt förslag??
    Sen va kostar de å göra en tatuering?

• bassefrida

Ska göra det när bebben kommer i nov/dec.. vet ju inte vad det blir än:) någon som har bra förslag på gaddning med namnet??:D

• 3xE

Pappa Peter skrev 2007-05-21 17:00:58 följande:

Jo jag funderar på att göra en lr 2 på underarmen.Vet inte om ja ska sätta båda namnen på ena armen lr dela upp dem.. Nåt förslag??Sen va kostar de å göra en tatuering?
    Hej Thomas heter jag och jag gjorde en bra tatuering i Strömstad. Killen som tatuerade hade varit lärling hos Danmarks bästa tatuerare och det säger en hel del. Apropå priset så betalade jag ca 2000kr vilket säkert skulle kosta det dubbla i Göteborg.Jag personligen skulle nog tatuera in bägge namnen på en arm och kanske tillsammans med deras stjärntecken. Lycka till med tatueringen
  • Bajen81

jag betalade 1200 för min på daltons i malmö

• Pappa Peter

Ahh ok tackar för de.. Få se hur ja ska göra.. :)

• Biodlaren

Förslaget att tatuera in barnets stjärntecken var bra. Hade tänkt tatuera in deras porträtt, men det får nog bli stjärntecknen istället med namnet under. Det blir en stenbock, en oxe och en tvilling, känns som att det blir en del pengar men det är dom värda. Glad

Pappa till Michael, Joachim och Johanna gift med signaturen syrra.
  • snowrular

jupp det hadde jag tänkt att jag skulle göra, typ på överarmen.

Svar på tråden Tatuering