Inlägg från: Anonym (Förbannad) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Förbannad)

Diagnosen bakfall..

Satte in en p-stav 2006 samtidigt som aborten..Har haft blödningar lika länge och samt problem med magen..måste gå på toa hela tiden kan ej åka buss..måste alltid tömma tarmarna helt sjukt..jag har varit på gyn 4-6 gånger och fick dignosen bakfall och jag kanske ej kan få några barn..& blödningarna har "lukrat" upp livmodern...Jag har inget liv kan inte gå ut..& läkarna vill ej ta ut p-staven och dem vill ej operea mig..Dem uttryckte sig du få leva med detta..
    Är det någon som har har/haft likande problem allt gåt just nu bara utför..

• Svar på tråden Diagnosen bakfall..
  • Anonym (Förbannad)

Jo p-staven har förstört min kropp i nedre pga blödningarna...men dem säger att man ska blöda så här..men jag orkar inte mer..vart hos en psykolog hon skulle försöka skriva en remiss så att dem undersöker och ta ut staven e bara 18 så dem tar mig inte på allvar...

• Anonym (Förbannad)

Jo något sådant måste ske dem ta mig som ett barn så klart :/ trist e ju ändå myndig och har problem.. Min sambo har försökt med allt hans mamma e kirug men dem har ej lyssnat då heller h mamman säger att det oxå gå att operea :/ & jag måste ut med p-staven e på gränsen att ta ut den själv

• Anonym (Förbannad)

Finns inget jag kan göra har försökt få ut den sen i augusti...:/
    Inget biter på dem det e en 3 årstav & dem tycker att man kan stå ut i minst 2 år..alltså till 2008 februari

• Anonym (Förbannad)

Ja får nog göra det..hela jag e förstörd kan inte ens gå & handla längre..sitter bara här och är 18 år livet nyss börjat..och ska gifta mig jo visst inget kommer gå i lås allt e ju förstört bli galen..

• Anonym (Förbannad)

Det är konstigt en jätte bra psykolog ha skickat en remiss nu ..händer det inget stämms dem pga att det har förstört allting

• Anonym (Förbannad)

jag fattar inget nu :/finns det inget som heter bakfall eller vadå?? min livmoder har "vänt" sig pga blödningarna som p-staven orsakat däremed trycker den på ändtarmen och jag måste bajsa 5-10 g per dag..

• Anonym (Förbannad)

Jaha oki nu förstår jag..men som du rebekah84 du säger att man ej kan bajsa:/ det e ju det enda jag gör...har 2 läkare och 1 på gyn alla säger samma

• Anonym (Förbannad)

Ja måste ut med den...men det finns inget jag kan göra fören remissen vc tar ej ut den...

• Anonym (Förbannad)

Nej får inte ta ut den måste vänta...

• Anonym (Förbannad)

Ja få ju helt enkelt göra det...knappt man har ork bara

• Anonym (Förbannad)

ja det ska jag göra faktiskt...mår så pass dåligt..

• Anonym (Förbannad)

Ja det e så förbaskat jobbigt trodde oxå jag va laktosintolerant men det va fel och jag har ju ej stress mage å så får man diagnosen bakfall det finns ju inget som heter det..så man undrar ju

• Anonym (Förbannad)

Hej den 15 maj ska jag undersökas...och ta ut staven :)

• Anonym (Förbannad)

A det e rätt länge men dem har inga tider :/ jag gick till min psykolog & sa att hon får skriva en remiss till gyn..& hon sa är det de ända sättet haha störd jaja men i alla fall så skickade hon den :) nu ska den ut

Svar på tråden Diagnosen bakfall..