• Siddisen

Oktober-o4 Still going strong

Siterer Fru S förra trådstart

"Jag ber er...

Kan vi börja om?
    Kan vi tycka om varandra igen? Bry oss om varandra, stötta, skratta och gråta tillsammans?

En del har hängt här sedan januari 2004... det är länge... Jag har funnit stöd hos er när det kniper, fått svar på mina frågor och fått sällskap när jag haft tråkigt, delat både bra och dåligt och det vill jag gärna fortsätta med.

Så vad säger ni? Glömma och gå vidare?

Kan vi inte bara ge varandra en kram och köra så det ryker igen?"

• Svar på tråden Oktober-o4 Still going strong
  • linus

god morgon :-9

Bvc idag för båda barnen så sen kan jag fylla i listtråden.

Fia: Jag ska på stan imorron .. kan kolla på Br.. fin cykel Elias har likadan

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elias & Nelly ♥¸.?°´¯) ♥
  • Vanna K

Godmorgon!

Tack så mycket för tidtipsen om de femton timmarna.

Fia- hoppas verkligen det löser sig med hunden. Kan bara föreställa mig tragedin om Fjosaks filt eller Parons kossa skulle försvinna.

• Ebbis

Igår var mäklaren här och tog jättefina kort på lägenheten. Kommer ut imorgon eller på torsdag...ska visa er när den kommer ut

Hoppas höra nåt från mäklaren ang huset i sundsvall idag oxå...mäklaren lovade att ringa igår men gjorde det inte. kanske säljarna måste fundera över budet de fått..."hoppas"

Lär dig livets stora gåta glömma, älska och förlåta.
  • Dante

Godmorgon!

Vanna: Hade Dante 3tim/dag i ca 8 månader. Lite stressigt men ändå avlastande för mig och han kunde springa av sig och få i sig lite näringsriktig kost... Sen blev det 4 dagar i veckan, må+ti+to 3 tim, on 6 tim, och ledigt på fredagar. Det var mysigt.

Snuttedjur:
    Dante har en snuskig elefant som är sydd i varenda söm och dessutom omstoppad två gånger. Den har tappat svansen och halva snabeln är avgnagd. Öronen har trillat av men är påsydda igen. Den var grå redan från början men är gråare nu. hade Totti förvunnit hade Dante blivit tokig. Vid tvätt är det ett evigt stirrande på tvättmaskinen och tjatande...

Cosmo har nån blå sak från IKEA, köpte två direkt. Han tuggar inte på Maldini, men "Niniiii" ska med överallt. Har en på dagis och en hemma. Ska kolla på IKEA om de fortfarande finns kvar. Man kan inte ha för många.

Så mitt tips till de som ska skaffa snuttar. Köp ett par tre stycken på IKEA, för då är chansen stor att de går att hitta igen...
    Lille Totti är köpt i en liten affär på Mallorca, så det är rätt kört...

• HäxanSurtant

När jag var liten hade jag Kalle. Kalle var i skumgummi med trikåtyg över. Polkagrisrandig kropp och gris-skärt huvud. Jag hade en helen hoper av dem men favvon finns FORTFARANDE! Vet inte hur många gånger mamma sydde nytt tyg på honom.

Jag har än idag inte förlåtit min pappa för att jag inte fick den där meter-långa Kallen som hängde i taket på Tempo.

• HäxanSurtant

Skickade för snabbt.

Luna har gosa. Ett fårskinn som mamma köpte till henne som hon haft sedan hon kom hem från BB. En flik håller på att ramla av men som hon älskar sin gosa. Gosa får dock stanna i sängen numera. "gosa vatta kudden, luna" (gosa måste vakta kudden åt Luna).
    Vi har ett extra men nja... det är inte såå poppis.

Laban har bebisfiltarna som Luna tvärratade. Favvon är en naturvit med giraffer och andra djur på. Vi har två till som vi tränar in honom på. Jag vet att Gånzås robin har samma filt.
    Den kommer från Kappahl och är köpt till luna så att gå och köpa en extra är det inte tal om.

Håller med Dante. Köp snuttar från IKEA då bör det vara lätt att få tag på "extra"

• MyFine

Jag har blivit beroende. Av chokladdoftljus från Åhléns.
    Eldar dom som en tok. Luktar sååååå gott.
    Var tvungen att fylla på lagret igår och var och inhandlade 10 nya ljus.
    För det är ju såklart bara just Åhléns ljus som duger.

Har man gett fan i båten får man ha den på land.
  • Braxton

*läser*

Vad läskigt Siddis! Skönt att ha när bättre!

Hilla, skönt att Nellsan är bättre med!

Ylle, jag är lite så där jag med.. vill nästan inte läsa aftonbladet. Ibland tror jag mig kunna läsa, sen ser man nåt och ... krasch. Att dom bara tar upp hemska nyheter.

Aros, receptet på efterrätten lät smaskens! Det ska jag också prova nån gång.

*10 sidor kvar att läsa*

• Braxton

Fia, sätt upp lappar och säg att den som kommer med voven får hittelön.. Stackars Kalle, hoppas vovven kommer till rätta!
    J har en liten nalle som ser ut som en bruno. "Nallebjööönen"
    Den ska med till dagis och allt. Vet inte var den kommer ifrån. Så skulle den försvinna så... *gud hjälpe mig*

Igår försvann en patient från jobbet. Polis tillkallades. Oftat hittar dom på dom senast efter ett par timmar. Det gick 3,4 timmar. Inget. Personalrummet var fullt med poliser. Patienten hittades här i stan efter över 5 timmar. Skönt.

Svar på tråden Oktober-o4 Still going strong