• gemelli

Hur är Skorpionen?

Som man?

Som kvinna?
    Bebbe i Magen
  • Svar på tråden Hur är Skorpionen?
  • Miafia33

helenellen: Låter som att du har ascendenten i vågen

• Nevada

Mafia

Visst är man för rak och ärlig ja :) jag råkar vara väldigt öppen också, pratar gärna och delar med mig av allt och inget, riktigt jäkla jobbigt ibland

Helenellen

Lugn är jag nog också.. fast mest allt annat
    Kul med sådan blandning :)

• Miafia33

Jag är också väldigt öppen, pratar gärna med allt och alla. Har varit ehört social men sen jag blev lite äldre kan jag uppskatta att vara ensam. Självvald ensamhet.
    Har ett stort behov att få vara ifred ibland och bara vara.

• helenellen

Miafia: vad betyder det? Är man mer som vågen då?

• Miafia33

Men svartsjuk är jag måste jag erkänna. En av de sämre sidorna tyvärr. Min man är dessutom väder, också ett väldigt starkt tecken men det funkar kanon

• Miafia33

helenellen: Ja då har man vissa drag från vågen. Jag är inte så insatt i det med det har ngt att göra med hur planeterna stod när du föddes om jag minns rätt

• helenellen

Miafia: ok. jag får kolla upp vågen då!

• Miafia33

Min bror är våg, han är lugn, matematiskt lagd.
    Sansad, rationell, lite konflikträdd, tar sällan ställning, försiktig men väldigt ärlig och lojal.

stämmer det in på dig?

• Nevada

Ja det där behovet av ensamhet känner jag igen :)
    Väldigt viktigt.

Är din man vädur? Oj :) fräckt att det går ihop såpass bra :)

Mitt ex är våg, det där stämmer in alldeles utmärkt.
    Så jäkla konflikträdda och vågar aldrig (oftast inte) ta ställning för något :)

• Miafia33

helenellen: Ok du kanske ska kolla upp det.
    Hade varit kul att veta om det stämmer..

• Miafia33

Nevada: Min man är en typisk vädur.
    Social, uttåktiktad, charmig, intelligent, han kan charma vem som helst. Han är envis som synden och är dålig på att ta kritik, har knappt ngn självinsikt. Hamnar nästan alltid i centrum och är en riktig lustigkurre som får igång den mest tråkigaste tillställning

• Nevada

Haha låter ju helt underbart :) då måste det vara en bra mix, vädur och skorpion trots allt =)
    Känner visserligen några manliga vädurar och dom är verkligen charmiga och trevliga, absolut!
    Men vädurs tjejer har något problem med mig alltså hehe
    Vet du något tecken som du absolut inte kommer överens med alls?

• Miafia33

Spontan glömde jag, väldigt spontan. Tänker sällan efter före han gör ngt och är en mästare på att sätta igång projekt som inte avslutas. Sen har han huvudet under armen ibland, minnet är kort Men han är ödmjuk, kärleksfull och en underman man att vara gift med

• Miafia33

Nevada: Jag har väldigt svårt för tvillingar.
    Dom är så snurriga och ändrar sig från den ena stunden till den andra. Jag hänger inte med och tycker mest att dom är jobbiga och tjatiga

• Miafia33

självviska är dom också

väldigt sociala dock men man måste ha en ängels tålamod för att orka umgås med dom.

• Nevada

Hahaha stämmer nog bra :)
    Jag känner några tvillingar iallafall =) dom är lite väl jobbiga ibland.. eller så beror det på att vi är lite lika hehe.
    Hur har du det med vattumän och lejon då?? Nyfiken på hur andra skorpioner har det med dom.. jag kommer absolut inte överens med dom, riktigt jobbiga!!

• Miafia33

Nevada: Vattumän har jag inte så mkt erfarenhet av. Det jag minns är att dom kan vara hemlighetsfulla, öppnar sig sällan för andra. Lejon gillar jag starkt, dom påminner mig om vädurar och dom älskar jag.
    Halva min och min mans släkt är vädurar

Min väninna är tvilling förresten, stort tålamod har jag nog. Det händer alltid saker runt omkring henne. Men ibland kan det bli lite för virrigt

• Miafia33

Jag känner märklig nog inga skorpioner förutom mig själv då förstås

• Nevada

Haha samma här med tvillingen.. hon har tålamod med mig och jag med henne.. inget litet tålamod heller

Ja vattumän är väldigt hemlighetsfulla, det är väl iof vi också :) men dom är så stela och tycker mest att man är konstig haha. Eller ja att jag är konstig då

Svar på tråden Hur är Skorpionen?