tatueringar
det är klart att det ska tatueras när väl barnet har kommit!
det är klart att det ska tatueras när väl barnet har kommit!
ja det är självklart.. har min dotters namn på underarmen.. bild finns i mitt galleri
hur tror ni att det skulle se ut med tribal mönster från skuldran och fram över armen med ens barns namn emellan tribalmönsteren
beror nog på hur stor själva tribalen blir... lätt att namnet försvinner i tribalen...
jo jag hade funderat på att att den ska bli 2-3 cm bred men där namne ska vara ska vara ska finnas ett hjärta som namnen ska stå i
har min sons namn på utsidan av underarmen.. Finns bild i mitt galleri
Jag har min dotters namn på axeln med ying-yang märke som är omgärdat av en tribal. Bild finns i mitt galleri.
Japp, tatueringar på gång. Men vill invänta tills jag kommit fram till att alla barnen man ska ha är födda så att säga.
Om man planerar tatueringen efter dom två man har så kanske det inte riktigt stämmer in sen när man får en eller två till.
Har en kompis som har sina två barns ansikten på bröstet. Vi hade en liten diskussion han och jag när man skulle välja bilderna så att säga. För är dom för små så kommer ju deras ansikten förändras en hel del innan dom går över till ungdom eller vuxen så att säga.
har sonens namn och födelsedatum format som en stjärna på handleden, finns bild i mitt galleri
har min dotters namn på underarmen på insidan.
Dock inte helt klar.. ska dit med datum och ev. undersida av hennes lilla fot
Tänkte göra 3stycken "klossar" med bokstäver som bildar namnet "Neo" som våran son heter och i bakgrunden ha en nalle
japp helt klart har gjort en på underarmen. har bild i galleriet
jag har en gammal old school tatuering med min dotters namn i.
ett hjäerta med vimpel, tärningar, en ros, eld och lite sånt. fint.
Det gjorde jag när mina kom och jag blev riktig nöjd.
Har hela kroppen fylld, men fick plats med ett fyrklöver med en banderoll och sonens namn på armen!..
Jag ska också göra en men har inte bestämt mig riktigt vart jag vill ha den än. Har funderat på underarmen. Men eftersom man vill ha ett par barn vill jag ha plats för alla. Snyggt kommer det att bli iaf.
Har mina döttrars namn tatuerat på vänster överarm