• Lintottan

Någon som tränar el vet hur SATS i Malmö är?

Som rubriken lyser skulle jag va intresserad av att veta hur SATS i Malmö är. De är ganska dyra men ligger bäst till i förhållande till jobb o bostad för mig... Är det värt pengarna? Bra pass?

• Svar på tråden Någon som tränar el vet hur SATS i Malmö är?
  • Lejra

Jag tränade på Sats i Malmö när jag bodde där å pluggade! Trivdes kanon där och tyckte pass och instruktörer var väldigt bra! Kan verkligen rekommendera stället!
    Vad kostar det per månad numera? tror jag betalade 369:-/mån för mitt studerande medlemskap.

• Lintottan

piddersfru!

Låter ju bra..jag är verkligen van vid jättebra gym sen innan så ska man betala så mycket vill man inte betala för dpliga instruktörer och så.
    Usch..det kostar hela 440 kr/mån om man inte pluggar. Det är verkligen åp gränsen om man har råd.

• Lejra

Oj, det är så pass dyrt alltså... Själv skaffade jag kort på nautilus i helsingborg i fredags... Finns Sats i hbg åxå, men tyvärr ligger det lite långt ifrån jobbet, annars hade jag garanterat valt Sats i hbg istället, just för att jag trivdes i Malmö! Men kan du inte gå till Sats å fråga om en gratis provträning innan du bestämmer dig??

• Emelie82

Hat också tränat där och tyckte det var helt ok, kanske lite väl "se mig" - aktigt.. Tycker helt klart du ska be om en provträning!

• Lintottan

ah, man kanske kan be om en provträning ja..jag får gå dit och höra. Tack för era omdömen. Verkar ok ju.

• Lintottan

puff puff..
    ingen annan som vet något om SATS i Malmö?
    Kommer inte dit på några dagar på grund av sjukdom :) Är så nyfiken.

• AochJsMamma

Jag vet inget om SATS i Malmö, men har tränat på SATS i Stockholm, Göteborg och Uppsala i ca 7 år och trivs superbra!!! Kan verkligen rekommendera det! Trevlig personal, jättebra gruppträningspass, bra instruktörer, osv. Har provat på Nautilus och World Class innan och tycker inte att de kommer i närheten av SATS. Vad tycker du är kul att träna? Det mesta finns på SATS, även tex Pilates och Yoga som är nyttigt att varva med tex Body Pump och konditionspass som Box, Body Combat, StepUp, Spinning, etc.

• Lintottan

Ellie GBG!

Åå jag älskar att träna Combat, Bodu Pump och step och mer dansinriktade aerobicspass. Sånt bara älskar jag. Men sen kan jag va kräsen på att det ska finnas bra gym också om man skulle vilja köra kondotion på en crosstrainer t.ex.

Ooh det låter bra med SATS. Jag menar.. det lär ju inte skilja så mycket mellan storstäderna i kvalitet?

• AochJsMamma

nä jag tror inte att det skiljer så mycket i större städer som du skrev.. och dansinspererade klasser har de massa av, så du hade nog trivts som fisken i vattnet!!

Ta dig en titt!! Tror inte du kommer ångra dig! Pluggar du förresten? För isåfall får du studentrabatt!

• Lejra

Måste faktiskt åxå säga att inget annat ställe kommer upp i samma klass som Sats! Var på mitt första träningspass på nautilus igår å det var inte alls lika fräscht å fint som Sats i Malmö... Men men, jag för helt enkelt leva med det!

Emelie82: jag tyckte inte alls Sats var så som du beskriver det... Kände mig snarare väldigt välkommen där trots att jag är överviktig, var rädd för den känslan när jag var där å tittade, men blev så väl mottagen vilket jag inte alls gjorde på Forum där jag var ett par minuter tidigare för å kolla priser... Kan säga att jag bestämde mig direkt efter det bemötandet jag fick från personalen på Sats!

• Lintottan

ÅÅ va härligt at höra allt positivt. Jag ska försöka ta mig dit i veckan för att kolla runt lite. Får se vad jag har för omdömen av personalen då ;)
    Tack alla!

Svar på tråden Någon som tränar el vet hur SATS i Malmö är?