• Willa

*Vilka snygga jeansmärken ska man leta efter

Vilka snygga jeansmärken ska man leta efter i USA? Svärföräldrarna ska dit och vill köpa jeans så det vore ju roligt med något som inte är alltför vanligt här i Sverige. Någon som har lite mer koll än vad jag har?

• Svar på tråden *Vilka snygga jeansmärken ska man leta efter
  • Ammi

wrangler är ju ett väldigt stora där borta... och stora här i sverige för oss som håller på med wester ridning... ;)

• Willa

Nån westernridning håller jag ju inte på med, men jag ska kolla upp märket så tack för tipset. Någon som har fler förslag?

• Ananak

wrangler har blivit ett stort märke även i sverige.. för 10 år sen kostade ett par såna byxor 300 nu kostar dom 800-100 kr.

jag vet ett märke som inte säljs i sverige, men tror du jag kan komma på vad det hette? retsamt! ska fundera på det och se om jag kommer på... har för mig jag såg märket på oprah ...

ja inte mkt till hjälp, jag abra svamlar .. som vanligt.. sorry =(

• Willa

Ananak - svamla på du bara, jag är i a f riktigt nyfiken på vad det kan vara för märke! Hoppas du kommer på det!

• Poena

Ojj.. de jag kommer på är ganska dyra vad jag vet

*Seven for all mankind jeans
    *Paper denim (?)
    *Blue Cult
    *Citizen of humanity

• Willa

Tack! Jag visste väl att det fanns fl:are med mer koll än vad jag har!

• Hawaiigirl

True Religion
    Hudson
    Frankie B

• musli

kolla på JC Penney... de brukar ha mycket snyggt till en billigare slant... lite som H&M här hemma... köpte en flock jeans där när jag var i Detroit, älskade dem allihopa tills de ramlade sönder...

Svar på tråden *Vilka snygga jeansmärken ska man leta efter