fröken zombie skrev 2007-04-16 07:23:55 följande:
helt otroligt Smilycat, vi är två:) trodde nästan jag var den ända i denna tillsynes bizzara situation. skönt att veta att det gått bra för er :)Digamax, problemet ligger nog inte att det "förstör" vår relation utan att förändrigen är stor och svår att klara av, har själv ett barn sedan tidigare förhällade, han är dock sex år. men han är min prio ett så när situatonen förändras så mycket och man ska försöka hinna med och samtidigt hålla en stabil hemma situation för den store så är det lätt att tappa fotfästet själv...Naomi: jag har funderat på det men känner att jag inte skulle klara det, älskar honom för mycket....Busetras: hehe jag vet inte riktigt vad det är jag vill ha hjälp med, komentarer och reflektioner antar jag, känner att jag behöver få se situationen med annat ljus och fundera över den så jag kan förändra den på något sätt...
Men jag sitter som sagt på andra sidan planket... min pojkes far stack under graviditeten och har inte brytt sig ett smack om något... tror han träffat grabben ett par timmar sedan han föddes (han är två månader nu...)
Som du förstår så skulle hans 'nya' aldrig bli lidande av detta...Så jag förstår din oro över att han inte ens vill ha sitt barn.. Jag hade personligen gått vidare, om han vill ha SITT barn skulle jag inte hysa något större förtroende....
Min nya däremot har tagit till sig pojken som sin.. Han är ju som sagt två månader med..
Jag är såå glad att han inte hade svårt att acceptera att det var en liten med i paketet !!! Nu har vi alltså 4 barn sammanlagt =)
Killen är jättefäst vid grabben och allt funkar jättebra...