Inlägg från: Annelitan |Visa alla inlägg
  • Annelitan

Oktober bebisar 2006 (del 2)

Hej skriver här jag med.

Våran lilla Josefine kom till välden den 18 oktober så jag vill gärna vara med i den här tråden.

Josefine vill inte heller äta mat längre...hon gjorde det i början men nu vill hon inte ha varken gröt eller puré hon får bara i sig någon tsk... hon vill bara ha babyplus...

Vet inte varför det blivit så...

Hon har inte fått några tänder än och det verkar inte vara några på gång heller inte när jag känt efter i alla fall...men hon kanske har ont ändå...för hon har varit lite små gnällig den senaste veckan...men är oftast glad.

• Annelitan

Hej kikade in här en sväng innan jag går och sussar... *jäsp*
    Josefine har haft feber i dag 39,8 hua...hon har inte mått bra alls i dag...hon har fått en tand och den andra är på väg...så det kanske är därför hon har feber men hon är lite snuvig med...lill gumman och inte kan jag hjälpa henne heller...bara ge feber ner sättande och så...

Hoppas hon sover hela natten i natt för natten som var vaknade hon varje timma nästan och var ledsen och ropade mamma... hon har börjat sagt mamma och pappa tydligt nu...och tack låter det som och hon pratar också amerikanska låter det som i bland...så kul att lyssna och titta på henne nu hur hon donar och gräjjar med leksakerna och pladdrar på sitt eget språk....*ler*

Men i dag har hon inte varit så glad och pigg hoppas hon mår bättre i morgon.

Nu vaknade hon igen... hej så länge...

Svar på tråden Oktober bebisar 2006 (del 2)